וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ לפול טירני: "אין לי בעיה עם אף שופט - רק איתך"

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 10:58

מנג'ר ליברפול זעם בתום ה-2:2 מול טוטנהאם: "אין לי מושג מה יש לו נגדי. איפה ה-VAR היה בעבירה של קיין?". קונטה: "השער השני שלהם הובקע אחרי נגיעת יד". וגם: העומס המוגזם והמספרים האדירים של המרסיסייד

תקציר ה-2:2 בין טוטנהאם לליברפול/ספורט1

משחק מלא באמוציות התקיים הערב (ראשון) בלונדון בין טוטנהאם לליברפול, שמעדה לראשונה אחרי שישה ניצחונות רצופים וסיימה ב-2:2 אצל הספרס, מה שהרחיק אותה לפער של 3 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי. שתיים מהדמויות המרכזיות במשחק, הארי קיין ואנדי רוברטסון, בלטו לא רק בשל התרומה החיובית כל אחד לקבוצתו הוא, אלא גם בעקבות העבירות הגסות שביצעו, שרק אחת מהן הובילה את השופט פול טירני לשלוף כרטיס אדום.

רוברטסון היה זה שספג מקיין תיקול חריף בדקה ה-20, אשר בגינו ראה חלוצה של טוטנהאם את הכרטיס הצהוב, אולם לדעת רבים - כולל יורגן קלופ כמובן - הגיע לו עונש חמור יותר. מאוחר יותר, אותו רוברטסון הורחק לאחר שביצע עבירה גסה בעצמו, אבל לא לפני ששופטי המסך התערבו ושלחו את טירני, ששלף רק צהוב למגן, לצפות במהלך בשנית. "אין לי בעיה עם אף שופט - רק איתך", אמר קלופ לטירני בסיום. מנג'ר ליברפול הוסיף כשהתראיין ל"סקיי" בסיום המשחק: "מן הסתם היו עוד דברים שהשפיעו על המשחק, אבל יש כמה שאלות שצריך לשאול את מר טירני. חד משמעית הגיע לקיין עונש גדול יותר. אפשר היה להרחיק את רוברטסון, אבל העבירה של קיין היא ללא ספק כרטיס אדום. ה-VAR יושב שם, ואת המקרה של רוברטסון בדק בשנית, אבל מה הוא עשה במקרה של קיין?".

בנוסף טען הגרמני שליברפול הייתה צריכה לקבל פנדל בעקבות עבירה על דיוגו ז'וטה: "אנחנו לא משוגעים שחושבים שאסור לעשות תיקו אצל טוטנהאם, אבל אלה מצבים מכריעים. לא השופט ולא ה-VAR אמרו מילה. אין לי מושג מה הבעיה שלו איתי. הוא קיבל שלוש החלטות לא נכונות וכולן היו נגדנו". במסיבת העיתונאים אמר קלופ: "אם רוברטסון היה משאיר את הרגל על הקרקע, היא הייתה שבורה עכשיו".

אנדרו רוברטסון שחקן ליברפול מול הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
"איפה ה-VAR היה?". העבירה הגסה של קיין על רוברטסון/רויטרס

קיין, מצדו, הצהיר במלוא הביטחון שלא היה צריך להרחיקו: "חד משמעית לא. לדעתי זה היה תיקול חזק, אבל זכיתי בכדור, אם כי לא צפיתי במהלך. כשאתה משחק נגד יריבות גדולות ונלחם על נקודות, יהיו תיקולים חזקים. כשמריצים מהלכי כדורגל באיטיות, זה גורם להם להיראות יותר גרוע. אבל בשביל זה יש VAR".

גם טוטנהאם טענה לקיפוח מסוים, כאשר מוחמד סלאח ספק נגע בידו במהלך שהוביל לשער השני של ליברפול, והמאמן אנטוניו קונטה אמר על המחלוקות בנוגע לשיפוט: "לא צפיתי בתיקול של קיין או בפנדל האפשרי. הצוות שלי אמר לי שהשער השני שלהם הובקע אחרי נגיעת יד ברורה. לא נראה לי לעניין לדבר על השיפוט, אבל עוזריי אמרו שזה בלתי נתפס שאישרו את השער. היה משחק מלא אמוציות ואני פחות אוהב שאנחנו מדברים על השיפוט".

אנדי רוברטסון שחקן ליברפול בעימות עם שחקני טוטנהאם. רויטרס
הוא דווקא כן הורחק. רוברטסון מתעמת עם שחקני טוטנהאם/רויטרס

כידוע, המשחק התקיים על אף ששישה אחרים בוטלו במחזור הנוכחי באנגליה, שם נגיף הקורונה מתפשט בין קבוצות רבות וכבר החל לפגוע במהלך התקין של העונה, כל זאת כשהשחקנים שכן כשירים צריכים לעלות על כר הדשא פעם בשלושה ימים בממוצע, וביום ראשון הקרוב ייפתח מרתון של שלושה מחזורים בשבוע אחד.

קלופ התבטא בנושא: "שיחקנו ביום רביעי, ביום ראשון ויש לנו גביע הליגה ביום שלישי. אין לנו מספיק שחקנים לזה. ייתכן שבמקרה של עוד נדבק או שניים, שחקנים יצטרכו להיכנס לבידוד. המשחקים ב-26 וב-28 - זה לא אפשרי. אנחנו צריכים עזרה עם לוח הזמנים. אם לא נשחק יותר ותהיה לנו הפסקה, זה בסדר מבחינתי. לפני הקורונה אמרו שקצת עמוס לנו, ועכשיו באה הקורונה ונתנה לנו מכה רצינית. אי אפשר להמשיך ככה".

מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה. רויטרס
גם לו היה מה להגיד על השיפוט. אנטוניו קונטה/רויטרס
הארי קיין מסכם את התיקו מול ליברפול/ספורט1

המספרים

* מאז שאנדי רוברטסון הצטרף לליברפול בעונת 2017/18, הוא וטרנט אלכסנדר-ארנולד בישלו כל אחד 40 שערים. רק מוחמד סלאח (42) וקווין דה בריינה (50) בישלו יותר.

* רק שבעה שחקנים בתולדות ליברפול בישלו 40 שערים ומעלה בפרמיירליג. חמישה מתוכם שייכם לסגל הנוכחי.

* אלכסנדר-ארנולד הוא שחקן הפרמיירליג הראשון שרושם 10 בישולים העונה בכל המסגרות. הוא שני בטבלת המבשלים באנגליה, עם 8 כאלה, אחרי מוחמד סלאח (9).

* ליברפול כבשה 50 שערים ב-18 מחזורים העונה - זה הכי מעט משחקים שנדרשו לה כדי להגיע לכמות שכזו.

* דיוגו ז'וטה הגיע ל-10 שערי פרמיירליג בעונה אחת לראשונה בקריירה שלו. רק דומיניק קלברט-לואין (8) וכריסטיאן בנטקה (7) כבשו יותר ממנו בנגיחה מאז תחילת העונה הקודמת, כשלפורטוגלי יש 6 שערים כאלה, ורק סלאח (15) הבקיע יותר ממנו בליגה האנגלית העונה.

* רוברטסון הוא השחקן הראשון בפרמיירליג שכובש, מבשל ומורחק באותו משחק מאז אלכסנדר מיטרוביץ' במאי 2016.

* הארי קיין הבקיע את שערו הראשון העונה במשחק ביתי בפרמיירליג, וכך קטע בצורת של 788 דקות ו-8 משחקים מבלי למצוא את הרשת באצטדיון טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully