וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ניצחונות בשנה קלנדרית למנצ'סטר סיטי, שהביסה 0:4 את ניוקאסל

קאנסלו בישל וכבש שער ענק, מאחרז הוסיף אחד יפה משלו וסטרלינג חתם את הניצחון ה-34 של התכולים ב-2021. צ'לסי מוכת הקורונה שוב מעדה, הפעם ב-0:0 אצל וולבס

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:4 על ניוקאסל/ספורט1

בצל סדרת דחיות המשחקים בגלל מכת הקורונה בפרמיירליג, האלופה מנצ'סטר סיטי כן שיחקה הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-18 וחגגה ניצחון 0:4 קליל על ניוקאסל. בנוסף, צ'לסי התארחה אצל וולבס ללא מספר שחקנים בכירים ויצאה עם נקודה בלבד, בתום 0:0 מאכזב.

רובן דיאס, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רובן דיאס כבש שער יתרון מהיר לתכולים/רויטרס

ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 4:0

האלופה קבעה שיא חדש לניצחונות בשנה קלנדרית בפרמיירליג, כשעשתה זאת בפעם ה-34 ב-2021 ורשמה את ניצחונה השמיני ברציפות בליגה. מנצ'סטר סיטי סופרת 10 ניצחונות ב-14 ביקוריה האחרונים בסנט ג'יימסס פארק, לעומת הפסד בודד. ז'ואאו קאנסלו כיכב במחצית הראשונה עם בישול לרובן דיאס ושער נפלא משלו, כאשר לאחר ההפסקה ריאד מאחרז הגדיל את היתרון. המדורגת לפני אחרונה הפסידה בבית לאלופה המכהנת לראשונה אחרי חמישה משחקים, ומאמנה אדי האו נותר עם 0 נקודות ב-11 משחקי פרמיירליג נגד התכולים - המאזן הכי גרוע של מנג'ר כלשהו מול איזושהי יריבה בליגה האנגלית הבכירה.

כעת, פפ גווארדיולה ושחקניו ימתינו להתפתחויות בכל הקשור לקורונה ביתר הקבוצות (וכמובן בזו שלהם), שכן ביום חמישי הם אמורים לפגוש את לסטר במסגרת הבוקסינג דיי, אלא שנכון לכתיבת שורות אלה, גם השועלים סובלים מהתפרצות של הנגיף ולא שיחקו במחזור הנוכחי.

עוד בוואלה!

מכת קורונה גם באסטון וילה: נדחה המשחק הביתי מול ברנלי

לכתבה המלאה
ז'ואאו קאנסלו, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ז'ואאו קאנסלו הכפיל בבעיטה אדירה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: גול, 0:1 למנצ'סטר סיטי! קווין דה בראונה הקפיץ לקאנסלו, שהגביה לאמצע ומצא את רובן דיאס פנוי לגמרי בתוך הגנת ניוקאסל כדי לנגוח פנימה את שער היתרון.

דקה 27: גול, 0:2 למנצ'סטר סיטי! קאנסלו הניף את רגל ימין מרחוק ושלח טיל ישירות לחיבורים, בדרך להכפלת היתרון.

דקה 52: סילבה מסר בראש לז'סוס שנגח חופשי לגמרי בתוך רחבת ה-5, אבל דובראבקה הציל בענק.

דקה 63: גול, 0:3 למנצ'סטר סיטי! הקוון הרים דגל אחרי שמחרז המשיך את כדור הרוחב של זינצ'נקו בבעיטה מהאוויר לרשת, אך ה-VAR מצא שהאלג'יראי לא היה בנבדל ואישר את השער.

דקה 86: גול, 0:4 למנצ'סטר סיטי! ז'סוס פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב לסטרלינג, שהבקיע ללא הפרעה את הרביעי.

חכים זייש שחקן צ'לסי לפני רובן נבס שחקן וולבס. רויטרס
עוד מעידה לצ'לסי. חכים זייך/רויטרס

וולבס - צ'לסי 0:0

הבלוז השלימו משחק חמישי ללא ניצחון מתוך שמונת האחרונים בליגה, בהיעדרם של שחקני ההתקפה רומלו לוקאקו וטימו ורנר שיצאו חיוביים לקורונה בבדיקה שעברו לפני המשחק הקודם, כשאליהם הצטרף ממש היום גם קאי האברץ שנמצא חיובי אף הוא. בשל המעידה הנוספת, הפער בין צ'לסי למוליכה מנצ'סטר סיטי צמח ל-6 נקודות ותומאס טוכל ייאלץ "להתנחם" בכך שקבוצתו לא ספגה לראשונה אחרי חמישה משחקים רצופים בליגה. ביום חמישי צ'לסי אמורה להתארח אצל אסטון וילה, אך כאמור - לא בטוח שזה יקרה כמתוכנן.

צפו בתקציר: צ'לסי שוב מעדה, הפעם מול וולבס

תקציר ה-0:0 בין וולבס לצ'לסי/ספורט1

המשחקים שנדחו במחזור ה-18:

אסטון וילה - ברנלי
מנצ'סטר יונייטד - ברייטון
סאות'המפטון - ברנטפורד
ווטפורד - קריסטל פאלאס
ווסטהאם - נוריץ'
אברטון - לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully