וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהמתאגרפת ספגה 236 אגרופים: "לא ניתן היה לזהות אותה"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 12:08

צפו בתמונות החריגות מארה"ב: אלופת העולם אמנדה סראנו גברה על מיריאם גוטיירס, ולמרות המחמאות ל"לוחמת האמיצה", חובבי האיגרוף נדהמו לגלות מה קרה לפרצוף שלה בסיום

צפו בתקציר: טייסון פיורי מנצח את דאונטיי ויילדר/ספורט1

גם חובבי האיגרוף המושבעים ביותר הופתעו לגלות השבוע מה קרה לפרצופה של אחת המתאגרפות בסיום קרב קשה. אמנדה סראנו, אלופת העולם, העלתה סלפי שלה עם יריבתה מיריאם גוטיירס אחרי הקרב ביניהן בשבת, והתמונות ממחישות היטב את עוצמת הקרב והקשיחות של הספורטאיות החזקות האלה.

סראנו הפורטו-ריקנית, שמחזיקה בתואר אלופת העולם במשקל נוצה מטעם ה-WBC, ה-WBO וה-IBO, רק רצתה להראות את הכבוד ההדדי בינה לבין יריבתה אחרי הניצחון שלה עליה בתום עשרה סיבובים בהחלטה פה אחד של השופטים - אבל חובבי הענף לא יכלו להתעלם ממה קרה לפרצוף של גוטיירס, שהפך לוויארלי וגרר לא מעט תגובות.

אמנדה סראנו, מירים גוטיירס, שתי המתאגרפות לפני הקרב. Mike Ehrmann, GettyImages
לפני הקרב/GettyImages, Mike Ehrmann
אמנדה סראנו, מיריאם גוטיירס, שתי המתאגרפות אחרי הקרב. חשבון הטוויטר של סראנו, אתר רשמי
אחרי הקרב/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של סראנו

"אני רוצה להודות לשותפה שלי לריקוד, מיריאם גוטיירס", כתבה סראנו בפוסט שהעלתה, אחרי ששיפרה את מאזנה ל-1-1-42, "היא לא באה להיכנע. אבל לא אכפת לי מי מולי, אני לא באה לשחק!".

עוד בוואלה!

הזוי: קטטת ענק פרצה אחרי שלוחמת MMA זרקה צעצוע מין על יריבתה

לכתבה המלאה

על פי הספירה של ESPN, גוטיירס ספגה במהלך הקרב 236 אגרופים, מה שגרם לפרצוף שלה להתנפח, ובמיוחד לאף שלה, שאיבד לחלוטין את הצורה המקורית שלו. "אי אפשר לזהות אותה", קראו המגיבים ברשתות, ואף השוו את הפרצוף שלה לדמויות מסרטי פנטזיה שונים.

כעת סראנו כבר מתכוננת לקרב הבא שלה, מול האירית הקשוחה קייטי טיילור, במה שצפוי לעורר עניין גדול בקרב חובבי הענף ולהתקיים במדיסון סקוור גארדן בערב חגיגי. "אלוהים, פתאום אני קולטת שהפכתי למיליונרית", צייצה סוראנו.

  • עוד באותו נושא:
  • איגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully