וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: קטטת ענק פרצה אחרי שלוחמת MMA זרקה צעצוע מין על יריבתה

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 11:04

אמיתי לגמרי: לוחמת MMA "תקפה" את היריבה שלה עם צעצוע מין במהלך השקילה. היא כמובן ממש לא אהבה זאת, והגיבה בזעם. צפו בתקרית המטורפת

לוחמת MMA שולפת צעצוע מין על יריבתה/יוטיוב

מכות, קללות, מבטים חודרים והרבה מאוד בלגן. כך בדרך כלל אפשר לסכם את השקילות (Face off) המקדימות שלפני קרבות תחרותיים, בין אם מדובר באגרוף, MMA או כל ענף לחימה אחר. למעשה, סביר להניח שחובבי אומנויות לחימה ראו כבר הכול, או כך לפחות הם חשבו.

הכול החל בסוף השבוע האחרון, בשקילה שנערכה לקראת אירוע קרבות MMA בפולין, בהשתתפותן של שתי לוחמות: אווה ברודניצקה, לשעבר אלופת העולם באגרוף שעשתה הסבה לאומנויות לחימה משולבות ומהצד השני ליל מאסטי, כוכבת רשת וזמרת פולנייה, לה רקע בהיאבקות ואומנויות לחימה.

כשהשתיים עלו לשקילה, הכול היה נראה רגיל למדי, אלא שאז ברודניצקה, שעלתה כשהיא אוחזת בשקית, שלפה מתוכה צעצוע מין ודחפה אותו לפניה של יריבתה. מיותר לציין שליל מאסטי פחות התחברה ל"מחווה", וניסתה לתקוף את ברודניצקה במהלך השקילה. בסופו של דבר, הצליחו המארגנים להפריד ביניהן ולדאוג שהן ישמרו את חבטותיהן לזירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הניצחון של מאסטי בקרב

בסופו של דבר, ליל מאסטי הייתה זו שצחקה אחרונה, כשגברה על יריבתה בזירה עם ניצחון בסיבוב הראשון בנוקאאוט טכני, לאחר שהשופט עצר את הקרב. עבור ברודניצקה, לה מאזן של 1:20 באגרוף, מדובר בהפסד השני בזירת ה-MMA.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully