וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה שבה מ-2:0 ל-3:4 מול לבנטה האומללה, שעדיין לא ניצחה

העטלפים השיגו ניצחון ליגה שלישי ברציפות ועלו למקום השביעי בספרד. צמדים של גדש וסולר מחקו שערים של קמפניה ורוג'ר מרטי

המחזור ה-18 בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם ניצחונה של ולנסיה 2:4 על נועלת הטבלה לבנטה, שעדיין לא ניצחה העונה. זה דווקא התחיל טוב מבחינת המארחת שכבשה שני שערים תוך שלוש דקות ומצאה את עצמה ביתרון 0:2. בדקה ה-21 תיקן חוסה קמפניה החטאת פנדל שלו, כשעט על הריבאונד ובעט אותו פנימה. שלוש דקות לאחר מכן, רוג'ר מרטי הכפיל את יתרונה של לבנטה, שכבר החלה לחלום על ניצחון בכורה העונה.

עם זאת, לעטלפים היו תכניות אחרות. האורחת הגיע למשחק עם שני ניצחונות ליגה רצופים, והצליחה לצמק דקה לפני תוספת הזמן של המחצית הראשונה עם שער של גונסאלו גדש. חמש דקות בתוך המחצית השנייה מחק קרלוס סולר את יתרונה של לבנטה כאשר דייק מהנקודה הלבנה וקבע 2:2. בדקה ה-72 בישל כובש השער הראשון גדש לסולר את השני שלו במשחק, והמהפך הושלם. גדש השלים צמד בדקה ה-85. שער מצמק של בארדי בתוספת הזמן הלחיץ מעט האורחת, אך בסופו של דבר ולנסיה יצאה עם הנקודות.

שחקן ולנסיה קרלוס סולר. Quality Sport Images, GettyImages
ולנסיה ממשיכה במומנטום. סולר/GettyImages, Quality Sport Images

בזכות הניצחון עולה ולנסיה למקום השביעי בטבלה, ומורידה משם את ברצלונה - לה משחק אחד פחות. מבחינת לבנטה, היא עדיין עמוק במקום האחרון, ללא ניצחון כאמור. נועלת הטבלה רחוקה שבע נקודות מהקו האדום, ובעוד לא מדובר בפער בלתי מחיק, קשה לראות איך הקבוצה של אלסיו ליסצ'י מסוגלת להשיג נקודות.

ביום שלישי יתקיימו שני משחקי השלמה מהמחזור הרביעי:

ויאריאל - אלאבס (20:00)
סביליה - ברצלונה (22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully