וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר שוב חטף: "רחוק שנות אור מרודריגו ואסנסיו"

מרבית הביקורת אחרי ה-0:0 של ריאל מדריד מול קאדיס הופנתה אל הבלגי, שגם ויניסיוס "הרבה מעל הרמה שלו". קאסמירו ניצל מאדום: "חלה עליו חוקה אחרת"

הדהירה של ריאל מדריד בצמרת הליגה הספרדית נעצרה אמש (ראשון) ב-0:0 ביתי נגד קאדיס, שקטע לבלאנקוס רצף של 10 ניצחונות בכל המסגרות והשאיר את הפער מסביליה, המדורגת שנייה בטבלה עם משחק חסר, על 6 נקודות. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שחסרה מספר שחקנים בעקבות התפרצות קורונה, לא הצליחה למצוא את הרשת למרות שהחזיקה בכדור 82% מהזמן ורשמה 9 בעיטות למסגרת, שיא בליגה הספרדית מאז עונת 2003/04 לפחות.

חיצי הביקורת על חוסר התפוקה ההתקפית הופנו בעיקר לאדן הזאר, שפתח בהרכב על רקע העובדה שרודריגו ומרקו אסנסיו נמצאו חיוביים והשלים 90 דקות לראשונה מאז נובמבר 2019. "הזאר הוא משימה בלתי אפשרית", ביקרו ב"מארקה" את שחקן הכנף הבלגי, "התחושה שהוא שהוא רחוק שנות אור לא רק מהגרסה הטובה ביותר שלו, אלא גם מאסנסיו ורודריגו. לא הכי הוגן לשפוט אותו על בסיס משחק אחד, אבל ציפו ממנו להרבה יותר לאור ההזדמנות שקיבל ב-11. הכושר הגופני שלו לא מאפשר לו לפרוץ באגף, הוא כבר לא משחק כמו פעם ולא מכריע משחקים".

פרשן בעיתון של מדריד ניתח: "במחצית הראשונה הזאר בקושי היה פעיל. קשה לו מאוד לתרום באגף ימין וכל עוד הוא לא ישחק באגף שמאל, מה שנראה בלתי אפשרי כי ויניסיוס ברמה הרבה יותר גבוהה ממנו, יהיה לו קשה מאוד להציג את הגרסה הכי טובה שלו". אנצ'לוטי דיבר על הזאר במסיבת העיתונאים: "היה לו קשה להיכנס למשחק, אבל במחצית הראשונה הוא היה בסדר גמור. הוא נשק שיכול לעזור לנו בחצי השני של העונה".

אדן הזאר שחקן ריאל מדריד. Soccrates Images, GettyImages
"רחוק שנות אור מהגרסה הכי טוב שלו". אדן הזאר/GettyImages, Soccrates Images

אירוע שעורר מחלוקת התרחש במחצית הראשונה, כשקאסמירו פגע בשחקנה של קאדיס איבן אלחו בגלישה מאחור, אך ספג רק כרטיס צהוב. ב"רדיו מארקה" התייחסו להחלטת השופט בנימה ביקורתית: "מפתיע שהוא לא קיבל אדום. יש תחושה שעל קאסמירו חלה חוקה אחרת, שהבעיטות שלו כואבות פחות. נדמה ששחקנים מסוימים מקבלים יותר כבוד מאחרים וכשזה מגיע אליהם, השופטים משאירים את הכרטיס בכיס - כמו עם קאסמירו".

עוד בוואלה!

נעצרו אחרי 10 ניצחונות: רק 0:0 לריאל מרדיד מול קאדיס

לכתבה המלאה

על העבירה הזו, קאסמירו קיבל רק כרטיס צהוב

כך או כך, הקשר האחורי של ריאל מדריד יחמיץ את המשחק מול אתלטיק בילבאו מחרתיים, כי זה היה הצהוב החמישי שלו בליגה. אנצ'לוטי אמר על העבירה: "זה היה פאול שנועד לעצור התקפה מתפרצת ואני חושב שכרטיס צהוב היה הוגן. אדום היה מוגזם במקרה הזה. ההיעדרות שלו לא בעיה, כי קמאבינגה יכול לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully