וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו אחרי 10 ניצחונות: רק 0:0 לריאל מרדיד מול קאדיס

הבלאנקוס שלטו לגמרי במשחק בברנבאו, אבל לא סיכנו יותר מדי את השער ונעצרו אחרי רצף ניצחונות מרשים. הפער בצמרת עומד על 6 נקודות ומשחק עודף

המחזור ה-18 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. המוליכה ריאל מדריד אכזבה בגדול עם 0:0 מול קאדיס מהתחתית. בטיס השלישית הופתעה עם הפסד דרמטי, 3:2 בחוץ מול אתלטיק בילבאו. חורחה מולינה כיכב עם שלושער ב-1:4 של גרנאדה על מאיורקה.

ריאל מדריד - קאדיס 0:0

הבלאנקוס שלטו לגמרי במשחק מהרגע הראשון ועד שריקת הסיום, הם לחצו גבוה ולא הפסיקו לתקוף עם אינספור שחקנים כשמנגד האורחת מסתגרת עם עשרה שחקנים בתוך הרחבה. למרות זאת ריאל מדריד לא ממש סיכנה את השער בצורה רצינית והשוער חרמייס לדסמה בקושי הדף בעיטה לעבר השער שלו. ריאל נעצרה אחרי עשרה ניצחונות ברציפות, אבל גם כך היא עדיין עם פער של שש נקודות מהמקום השני סביליה, לה יש גם משחק חסר. זה ה-0:0 השלישי של ריאל מדריד בלה ליגה העונה (מול ויאריאל, אוסאסונה וקאדיס). זה הכי הרבה שהבלאנקוס רשמו בעונה אחת מאז 1996/7 ואנחנו רק בדצמבר.

דקה 40: ריאל מדריד מחזיקה הרבה יותר בכדור, אבל לא ממש מסכנת את השער בינתיים.

דקה 76: אדן הזאר מסר עם העקב יפה לקארים בנזמה, שחדר לרחבה וצלל. אין פנדל כמובן.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
נעצרו אחרי 10 ניצחונות ברציפות. בנזמה/רויטרס

אתלטיק בילבאו - בטיס 2:3

הירוקים-לבנים הגיעו לסן מאמס בכושר נהדר עם רצף של ארבעה ניצחונות, האחרון שבהם 0:4 מוחץ על ריאל סוסיאדד שעד לא מזמן צעדה בראש בטבלה. המארחת הגיעה למשחק הזה אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, אבל למרות המגמות הברורות דווקא הבאסקים היו אלו שחגגו ניצחון, בעוד שבטיס פספסה הזדמנות להתבסס במקום השלישי שמקנה כרטיס לליגת האלופות. שני מהפכים היו במשחק הזה, כאשר איניאקי וויליאמס העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה השנייה. אלא שחואנמי הלוהט השווה כעבור ארבע דקות ונביל פקיר הפך בדקה ה-52. המארחים לא ויתרו וחזרו שוב ל-2:2 בזכות שער נוסף של וויליאמס ובדקה ה-89 אוסקר דה מרקוס כבש את שער הניצחון המתוק ושבר בצורת עגומה מבחינת בילבאו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איניאקי וויליאמס אתלטיק בילבאו. רויטרס
יצאו מהמשבר עם ניצחון מפתיע. שחקני בילבאו חוגגים/רויטרס

גרנאדה - מאיורקה 1:4

חורחה מולינה הפך לכובש השלושער המבוגר ביותר בהיסטוריה של הליגה הספרדית, כשעשה את זה לרשת מאיורקה בגיל 39 ו-241 ימים ושבר את השיא של חואקין (38 ו-140 ימים). החלוץ הוותיק כיכב עם שערים בדקות 20, 61 ו-90+1 ועומד על שישה שערים בששת משחקיו האחרונים. דניאל רודריגס השווה זמנית (24), אנטוניו פוארטס חתם בדקה השביעית של תוספת הזמן וגרנאדה תפסה מרחק של שש נקודות מהקו האדום בזכות ניצחון בית שני ברציפות.

משחק נוסף:

חטאפה - אוסאסונה 0:1
לחטאפה: דריו פובדה (90+3)

חורחה מולינה שחקן גרנאדה. Quality Sport Images, GettyImages
עשה היסטוריה. חורחה מולינה/GettyImages, Quality Sport Images

המחזור יינעל ביום שני, עם "דרבי העטלפים" בין לבנטה לוולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully