וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים לא מחוסנים לא צריכים להיות זכאים לקבל טיפול רפואי לפציעותיהם"

בצל השתוללות הקורונה בפרמיירליג, השדר הפופולרי פירס מורגן תקף: "למה רק בחיסונים הם לא סומכים על הרופאים?". ג'ון טרי ביקר ("הצהרה מזעזעת!"), ומיד חטף בחזרה: "מה שמזעזע זו העובדה שהכדורגלנים בבריטניה מחוסנים פחות מחבריהם באירופה, זה פשוט מטורף"

תקציר ה-2:2 בין טוטנהאם לליברפול/ספורט1

מגיפת הקורונה משתוללת פעם נוספת בפרמיירליג, ולא פחות משישה משחקים נדחו במחזור ה-18. רגע לפני חגיגת חג המולד המסורתית של הליגה הטובה בעולם אין כמעט אף משחק שקיומו לא מוטל בספק בשל שלל השחקנים שמתגלים כחיוביים לנגיף, ועדיין על פי הדיווחים בממלכה שיעור השחקנים המחוסנים באופן מלא (כלומר עברו שני חיסונים לפחות) בפרמיירליג עומד על 68% בלבד, לעומת 90% ומעלה בליגות הבכירות של איטליה, גרמניה וספרד.

אתמול הכריז יורגן קלופ שבשל המצב ליברפול לא תחתים שחקנים לא מחוסנים, ומי שהלך צעד אחד קדימה הוא מגיש הטלוויזיה הפופולרי פירס מורגן, שיצא בהכרזה לפיה מורגן, אחת הדמויות הצבעוניות בתקשורת הבריטית שמחזיק בלא פחות מ-7.9 מיליון עוקבים בטוויטר צייץ בתקיפות: "שחקנים שמסרבים להתחסן לא צריכים להיות זכאים לקבל טיפול רפואי לפציעות. הרי למה הם סומכים על רופאים לגבי רגליים שבורות או שרירים קרועים אבל לא סומכים עליהם לגבי חיסונים מצילי חיים?".

הציוץ של מורגן זכה לעשרות אלפי פיברוטים בתוך שעות ספורות, אבל גרר גם כמה ביקורות, ביניהן מג'ון טרי, שענה לו בציוץ: "הצהרה מזעזעת!". אלא שמורגן מיהר לענות לקפטן האגדי של צ'לסי לשעבר, שלא מועסק כרגע מאז שעזב את תפקידו האחרון כעוזר מאמן אסטון וילה: "למה זה מזעזע? שחקנים מקבלים זריקות של כל מיני דברים כל הזמן, אז למה הם מסרבים באופן פאתטי דווקא לגבי חיסוני הקורונה כשכל כך הרבה מונח על הכף? מה שבאמת מזעזע כאן זו העובדה שהכדורגלנים בבריטניה מחוסנים הרבה פחות מחבריהם באירופה. זה פשוט מטורף".

עוד בוואלה!

טוכל: "הקורונה קרובה אלינו וזה מדאיג, אני לא רוצה להתערב בפוליטיקה"

לכתבה המלאה

גם ראשי המועדונים מוטרדים מהשתללות המגיפה, ויושב ראש קריסטל פאלאס סטיב פאריש התייחס לכך השבוע: "היינו רוצים שכל השחקנים יהיו מחוסנים. ברור שזה הדבר הנכון לעשות באופן אישי וכולנו כחברה כדי לחזור לנורמליות. אבל השחקנים לא שונים מבני הגיל שלהם בחברה - לחלקם יש את ההשקפות שלהם ואת הדאגות שלהם. לדעתי שיעור המתחסנים בפרמיירליג גבוה יחסית לקבוצת הגיל של השחקנים באוכלוסיה".

"אני גם לא חושב שדחיות המשחקים הרבות נגרמו בגלל השחקנים הלא מחוסנים", המשיך פאריש. "לשמחתנו בדרך כלל ההשפעה של הידבקות בנגיף הזה היא קלה למדי בקרב שחקני כדורגל, וגם שחקנים מחוסנים יכולים להידבק בו, אז אני לא בטוח שנושא החיסונים הוא לב העניין בסוגיית דחיות המשחקים".

מי ספורטאי השנה שלכם?

26%
יאניס אנטטוקומפו
13%
נובאק דג'וקוביץ'
6%
ז'ורז'יניו
43%
רוברט לבנדובסקי
6%
קרסטן ורהולם
6%
קיילב דרסל
הסקר הסתיים
17059 משתתפים

מי ספורטאית השנה שלכם?

22%
איליין תומפסון
7%
סיפאן חסן
10%
יולימאר רוחאס
11%
אמה מקאון
11%
אשלי בארטי
39%
סימון ביילס
הסקר הסתיים
12009 משתתפים

המשחקים שנדחו במחזור ה-18:

מנצ'סטר יונייטד - ברייטון
סאות'המפטון - ברנטפורד
ווטפורד - קריסטל פאלאס
אברטון - לסטר סיטי
ווסטהאם - נוריץ'
אסטון וילה - ברנלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully