וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.12: ניוקאסל רוצה את מרסיאל, ריאל רוקמת טרייד

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 15:42

שחקן מנצ'סטר יונייטד מחפש דקות משחק, לינגארד לעומתו מתעקש להישאר. הבלאנקוס יציעו לסביליה את מריאנו דיאס תמורת ז'ול קונדה וינסו למכור את אדן הזאר, יובנטוס רוצה את אובמיאנג ודה ליכט עשוי לעבור

תקציר ה-2:2 בין טוטנהאם לליברפול/ספורט1

* ניוקאסל מתכננת מהלך משמעותי לקראת המאבקים על הישרדות בפרמיירליג: ב"מירור" דווח שהמגפייז ינסו לצרף את אנתוני מרסיאל, לאחר שסוכנו של החלוץ הצרפתי אמר שהוא עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד לקבוצה שתעניק לו יותר דקות.

* לפי "אל נסיונאל", ריאל מדריד בודקת את האפשרות לרקום טרייד עם סביליה, במסגרתו ז'ול קונדה יעבור לבלאנקוס תמורת מריאנו דיאס.

* מנצ'סטר סיטי תציע לז'ואאו קאנסלו שדרוג בחוזה הנוכחי, שאמור להתסיים ב-2025. ב"דיילי סטאר" נכתב שאלופת אנגליה מוכנה לשלם עוד 100,000 ליש"ט בשבוע למגן הפורטוגלי, שרשם אתמול שער נפלא ובישול ב-0:4 על ניוקאסל ומציג יכולת מעולה מפתיחת העונה.

* אחרי עוד תצוגה חלשה, ריאל מדריד "התייאשה" מאדן הזאר והיא מקווה למכור אותו בחודש הבא. הכוכב הבלגי עלה לבלאנקוס כ-90 מיליון ליש"ט, אולם המטרה היא למכור אותו בחצי מחיר ובתקווה שהוא יסכים לעזוב. ניוקאסל מוזכרת כמי שעשויה להגיש הצעה עבור רכישתו וכן יובנטוס והאקסית ליל, קבוצתו הראשונה בבוגרים.

ז'ול קונדה שחקן סביליה. Quality Sport Images, GettyImages
יעבור לריאל מדריד בטרייד? ז'ול קונדה/GettyImages, Quality Sport Images

* למרות שהוא שוב ממעט לשחק מאז שחזר למנצ'סטר יונייטד, ג'סי לינגארד לא מתכוון לעזוב בינואר ויחכה עד תום חוזהו ביוני 2022 כדי לבחון את עתידו, זאת לפי ה"אתלטיק".

* סטיבן ג'רארד סימן חיזוק מליברפול" לפי ה"דיילי אקספרס", אסטון וילה הגישה הצעה על הבלם ג'ו גומז.

* עוד במנצ'סטר סיטי, שמו של פרננדיניו נקשר עם חזרה לברזיל והצטרפות לאלופה הטרייה אתלטיקו מיניירו, אך מסתמן כי קבוצתו הנוכחית לא תשחרר אותו עד תום העונה.

* החלוץ בריאן ברובי בן ה-19 נפרד מחבריו לקבוצה בר.ב. לייפציג לקראת מעבר לשורות אייאקס, כך פורסם ב"בילד".

* אתלטיקו מדריד נתנה אור ירוק למגן קיירן טריפייר לשוב לפרמיירליג. מנצ'סטר יונייטד הוזכרה בשנה האחרונה כמי שמקווה לצרפו, אך גם במקרה זה ניוקאסל צפויה להיאבק על שירותיו.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 19.12: סיטי תציע לברנרדו חוזה עתק, מילאן בעקבות קשר מארסיי

לכתבה המלאה
שחקן ארסנל פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
מחפש תחנה חדשה, ינחת ביובנטוס? אובמיאנג/רויטרס

* על פי "טוטוספורט", יובנטוס תפנה לארסנל בנוגע לפייר אמריק אובמיאנג, כשהכוונה היא להחתימו לחצי עונה כמושאל.

* רומא מעוניינת להחתים בחלון ההעברות של ינואר את רמו פרוילר, המגן של אטלנטה שמסיים את חוזהו בקיץ הבא. הקבוצה של מוריניו מוכנה לשלם 10 מיליון יורו על המגן, שיוכל לעזוב בחינם אם לא יאריך חוזה.

* סוכנו של מתייס דה ליכט, מינו ראיולה, טוען כי הבלם צפוי לעזוב את יובנטוס: "לדעתי הוא מוכן לצעד הבא, וגם הוא חושב כך". יובה לא תתנגד למכירה לאור מצבה הכלכלי, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו וראיולה הוסיף: "גם ריאל מדריד, ברצלונה ופריז סן ז'רמן עשויות להיות אופציות".

* בתחנת הרדיו הספרדית "קאדנה סר" טענו כי בסביבתו של קורנטן טוליסו מאמינים שהקשר של באיירן מינכן יוכל להצטרף לריאל מדריד בהעברה חופשית בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully