וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.12: סיטי תציע לברנרדו חוזה עתק, מילאן בעקבות קשר מארסיי

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 11:03

אלופת אנגליה רוצה לפתוח את חוזהו של הפורטוגלי. יו"ר דורטמונד: "כולם רוצים את הולאנד, בעיקר ריאל מדריד". קמארה למילאנלו?

תקציר: לידס יונייטד - ארסנל 4:1/ספורט1

* יו"ר בורוסיה דורטמונד, אקי ואצקה, אחרי שאתמול היה מי שטען שארלינג הולאנד לבש את מדי בורוסיה דורטמונד בפעם האחרונה: "אני יודע שכל הקבוצות הגדולות באירופה רוצות אותו, בעיקר ריאל מדריד. העניין של מדריד הוא לא סוד. אני חושב שכשהוא יעזוב, הליגה הספרדית תתאים לו יותר מהאנגלית. באופן כללי אנחנו מקווים שהוא יישאר".

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי תציע לברנרדו סילבה חוזה חדש במסגרתו שכרו ישווה לזה של ראחים סטרלינג וקווין דה בראונה: כ-300 אלף ליש"ט בשבוע.

* צ'לסי מתכוננת לכמה שינויים בינואר. במועדון מנסים למצוא נוסחה לקיצור תקופת ההשאלה של סאול המאכזב ולהחזרתו לאתלטיקו מדריד, ובמקביל סימנו את רובן נבס מוולבס שמועמד להגיע במקומו. מרקוס אלונסו ביקש לעזוב את הגשר ונראה שהוא בדרך לספרד או איטליה.

בובקאר קמארה שחקן מארסיי. Sylvain Lefevre, GettyImages
מילאן רוצה אותו כבר בינואר. קמארה/GettyImages, Sylvain Lefevre

* מילאן מגלה עניין הולך וגובר בקשר מארסיי, בובקאר קמארה. חוזהו של הקשר בן ה-22 יסתיים בקיץ וכרגע הוא מסרב בכל תוקף להאריכו. הרוסונרי מקווים להנחית אותו במילאנו כבר בינואר.

* אמאדו דיארה שכמעט לא מקבל הזדמנויות מז'וזה מוריניו ברומא, עשוי לעבור בהשאלה לבורדו הצרפתית. הג'אלורוסי רכשו את הקשר האחורי מנאפולי תמורת לא פחות מ-21 מיליון יורו ב-2019, אבל כרגע הוא לא בתכניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully