וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רפי חוזר לשער מ.ס. אשדוד, בן זקן וכהן ייעדרו גם מול הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 21:18

השוער שב להתאמן ובן שמעון החליט להחזירו מול האדומים (שלישי, 19:45, ספורט3). המאמן: "למרות שהפסדנו בשני המשחקים האחרונים, אני סומך על השחקנים שלי". אייזן צפוי לעלות בהרכב של רפואה בבכורה המחודשת בעקבות ההיעדרויות הרבות

תקציר: הפועל תל אביב - בני יהודה 3:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד

יואב ג'רפי יחזור לשער מ.ס. אשדוד מחר במשחק מול הפועל תל אביב (שלישי, 19:45, ספורט3). השוער הראשון של הקבוצה נח במשחק הגביע מול הפועל אום אל פאחם בשל רגישות בשריר אך מכיוון שלא מדובר בקרע, הוא שב להתאמן אתמול ואחרי האימון שעשה היום, החליט המאמן רן בן שמעון להחזיר אותו לשער במקום סהר חסון שפתח במשחק בו הודחה הקבוצה ביום שישי במפתיע על ידי הקבוצה מהלאומית. מי ששוב יחמיצו את המשחק בגלל פציעות הם הקפטן טום בן זקן והבלם גיל כהן שנמצא בעונה טובה וייחסר מחר.

רן בן שמעון יצטרך להסתדר מחר עם קבוצה שהחליפה מאמן ומדובר תמיד באתגר מורכב. "רק בסיום המשחק אוכל להגיד אם השפיע על הפועל תל אביב זה שהחליפו שם מאמן בדיוק לפני המשחק מולנו", אמר בן שמעון. המאמן קיים היום אסיפה ארוכה ולמרות כאב ההדחה והכעס על ההפסד לאום אל פאחם ביום שישי, החליט לחזק את השחקנים ואמר עליהם מאוחר יותר לתקשורת: "למרות שהפסדנו בשני המשחקים האחרונים, אני סומך על השחקנים שלי. יש לי חבר'ה טובים בקבוצה".

באשדוד מצפים לקבל שוב אחרי הפציעה שעבר את ננאד צבטקוביץ' שהם מכירים. הבלם הסרבי כבר פתח במשחק האחרון ואחרי שהוחלף כי הרגיש קצת שוב את השריר, אשדוד ספגה את הגול מכדור קרן. לקראת מחר אמר צבטקוביץ': "אנחנו צריכים לעבוד על ספיגת השערים בכדורים נייחים כמו בקרן האחרונה מול אום אל פאחם".

הרכב משוער: ג'רפי, זסנו, צבטקוביץ', אוואני, סייף, ג'אבר, סבג, הרוש, כנעאן, בילו, פאהד.

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד בחימום. לירון מולדובן
לחזור למסלול. ג'רפי ואשדוד/לירון מולדובן

הפועל תל אביב

לאחר שישה משחקי ליגה ללא ניצחון והדחה מגביע המדינה, פיטורי ניר קלינגר ומינוי קובי רפואה, הפועל תל אביב תצא מחר למשחק למשחק חוץ באשדוד בתקוה לנצח ולהוריד את מד הלחץ במועדון.

רפואה, שרק הוצג לפני שעה קלה, אמר במסיבת העיתונאים ש"כבר מחר יש לנו משחק ומבחינתי זה הדבר הכי חשוב ובזה אני מתעסק". כידוע, המאמן יחסר בבכורה המחודשת שלו את דן איינבינדר המוצהב, פארליי רוסה, לוסיו, דורון ליידנר ושלומי אזולאי הקשר הפצועים. לכן, שי אייזן צפוי לקבל הזדמנות ב-11 לאחר תקופה ארוכה, כמו גם שלומי אזולאי החלוץ.

הרכב משוער: שטקוס, בן ביטון, קולו, גוטליב, גרופר, אליאס, אייזן, אופק ביטון, ורד, דוידה, אזולאי.

עוד בוואלה!

לירן סרדל וסקו טורה ייעדרו מסגל הפועל חיפה מול מכבי נתניה

לכתבה המלאה
שי אייזן שחקן הפועל תל אביב בחימום. אריאל שלום
צפוי לשוב להרכב. אייזן/אריאל שלום

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 65 פעמים במסגרת ליגת העל. הפועל תל אביב מובילה 16:33 בניצחונות ועוד 16 משחקים לא הוכרעו.

* בשש הפעמים האחרונות שמ.ס. אשדוד אירחה את המפגש, היא רשמה חמישה ניצחונות ותיקו אחד. ניצחון החוץ האחרון של הפועל תל אביב: 4:5 במרץ 2014, כאשר רן בן שמעון אימן אותה ואילו ניר קלינגר שפוטר כעת מהאדומים היה מאמן אשדוד.

* קובי רפואה מעולם לא הפסיד לרן בן שמעון כמאמן. שבעה מפגשים היו ביניהם על הקווים והמאזן הוא שלושה ניצחונות של רפואה וארבע תוצאות תיקו

* כל ששת ניצחונות הבית האחרונים של מ.ס. אשדוד בליגה היו על האפס. הפעם האחרונה שספגה ובכל זאת ניצחה בבית הייתה כמעט לפני שנה, ב-1:2 מול הפועל תל אביב בינואר.

* הפועל תל אביב צברה שלוש נקודות בלבד מתוך 18 האחרונות. בששת המחזורים הללו שבהם לא ניצחה, גם לא שמרה על שער נקי.

* הפועל תל אביב סיימה מחצית ביתרון רק פעם אחת העונה (בדרבי שהסתיים ב-1:1) וסך הכול יש לה שלושה שערים ב-45 הדקות הראשונות (לעומת 13 במחצית השנייה).

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: אשדוד
קהל: 981

משחקי המחזור ה-14:

שלישי, 19:00: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
שלישי, 19:15: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט1)
שלישי, 19:45: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט3)
שלישי, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט4)

רביעי, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט3)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully