וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרדל וטורה ייעדרו בהפועל חיפה, שחוביץ' יחזור במכבי נתניה

20.12.2021 / 12:30

הפועל חיפה התאמנה באולם לקראת המשחק (שלישי, 19:15, ספורט1), אלישע לוי: "יש לנו חוסרים וזה קשוח, אבל צריך לדעת להסתדר". לם יחסר ארבעה שחקנים

מחזור 14הסתיים21/12/2021
מכבי נתניה
  • מזרחי (56)
0
    הפועל חיפה
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

    הפועל חיפה

    שחקניו של אלישע לוי התאמנו הבוקר (שני) באולם ספורט בקרית חיים בשל מזג האוויר הקשה, כשבקבוצה למעשה השלימו את ההכנות למשחק מחר (19:15, ספורט1). האימון לא אפשר למאמן אלישע לוי לתרגל הרכב, אך ההערכה היא שאיזוצ'וקוו אנתוני, איתי בוגנים וגיא משפתי ייכנסו ל-11 על חשבונם בן והבה, ג'ובייר בושנאק וקווין טאפוקו. בנוסף קיימת התלבטות בין נועם כהן לדור מלול בעמדת המגן הימני. מי שלא יעמדו לרשותו של לוי הם לירן סרדל החולה וסקו טורה שסובל מדלקת בחניכיים.

    בהפועל חיפה מקווים לצאת מהתקופה הרעה ולכולם ברור שאם יתחילו את הסיבוב כפי שסיימו את הקודם, הקבוצה תתרחק מהמטרה, שהיא השגת הכרטיס לפלייאוף העליון. "זה הולך להיות שבוע עמוס", קבע הבוקר המאמן אלישע לוי, "יש לנו חוסרים וזה קשוח, אבל כל הקבוצות עוברות את זה וצריך לדעת להסתדר עם זה. כשאתה משחק כל כמה ימים ויש חוסרים, אין ברירה אלא להשתמש בכל הסגל ונחפש את האנשים הבריאים ואלו שנמצאים במצב פיזי יותר טוב".

    הרכב משוער: טל בומשטיין, נועם כהן, איזוצ'וקוו אנתוני, ניסו קפילוטו, דודי טוויטו, גל אראל, גיא משפתי, סער פדידה, חנן ממן, איתי בוגנים, אלן אוז'בולט.

    גיא משפתי שחקן הפועל חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
    שבוע עמוס. משפתי/מאור אלקסלסי

    מכבי נתניה

    הקבוצה של בלם לם תנסה לחזור לנצח אחרי שלושה מחזורים שלא עשתה זאת. מכבי נתניה נמצאת באזור המסוכן בתחתית הטבלה ורחוקה נקודה בלבד מהקו האדום, לכן בקבוצה מקווים שהניצחון הדחוק על הפועל פתח תקוה בסיבוב ח' בגביע המדינה יחזיר מעט את הביטחון לשחקנים לקראת מחר.

    זלאטן שחוביץ', שלא שיחק בגביע, יחזור להרכב על חשבונו של רותם קלר. לם יחסר את אביב אברהם הפצוע ואת פארפה גיאגון המורחק, כאשר שי קונסטנטין ועדן קארצב עדין לא כשירים וגם הם לא בסגל.

    "אנחנו רוצים לפתוח את הסיבוב השני בצורה טובה, לשפר את כל מה שלא עשינו טוב בסיבוב הראשון ולהתחיל לצבור נקודות", אמר המאמן לקראת המשחק. "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה, שאמנם נמצאת בתקופה לא טובה, אבל יש לה חומר שחקנים טוב. אנחנו עם מורחקים ופצועים, אבל כל מי שיעלה למשחק ייתן 100% ואני מאמין שיהיה טוב", הוסיף המאמן.

    הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, שיר צדק, רז שלמה, זלטאן שחוביץ', בוריס אנו, עומרי גנדלמן, יובל שדה, אבובקאר דומביה, יניב מזרחי, איגור זלאטנוביץ'.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    זלאטן שחוביץ', שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    נח בגביע וחוזר להרכב. שחוביץ'/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הפועל חיפה לא הצליחה לנצח את מכבי נתניה בששת מפגשי הליגה האחרונים, כאשר שלושה מהם הסתיימו ב-0:0.

    * הניצחון האחרון של האדומים מהכרמל היה 1:2 בחוץ בדצמבר 2018. גבריאל תמאש הכריע אז בדקה ה-89, דודי טויטו מהפועל חיפה פתח בהרכב של נתניה.

    * מכבי נתניה השיגה רק חמש נקודות מ-21 האחרונות בליגה. הפועל חיפה עם שתי נקודות בלבד מ-15 האחרונות (חמישה מחזורים ללא ניצחון).

    * הפועל חיפה היא הקבוצה היחידה שלא הצליחה להשיג נקודה במשחק בו נקלעה לפיגור. חמש פעמים זה קרה לה, ובכולן הפסידה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2227

    משחקי המחזור ה-14:

    שלישי, 19:00: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
    שלישי, 19:15: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט1)
    שלישי, 19:45: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט3)
    שלישי, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט4)

    רביעי, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
    רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט3)
    רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully