וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "יש הרבה סיבות לדאגה בבית"ר ירושלים"

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 22:54

מאמן בית"ר לא נראה מרוצה אחרי הניצחון הדחוק בגביע: "יש לנו הרבה מה ללמוד. צריך להתעלם ממה שקורה מסביב ולשחק הרבה יותר טוב". חוג'ה כובש הצמד: "אין יותר כיף מזה"

הכול הולך קשה לבית"ר העונה, גם בגביע. הקבוצה מהבירה פתחה את המסע שלה בגביע עם 1:2 דחוק על הפועל עפולה מתחתית הלאומית לאחר הארכה. הקבוצה של יוסי מזרחי נראתה קהה וממש לא הציגה כדורגל מרשים, אבל נהנתה מצמד של דוד חוג'ה, הבלם הצעיר שהציל אותה עם שער ניצחון בדקה ה-98.

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
נראה מודאג מאוד. למרות הניצחון. יוסי מזרחי/דני מרון

יוסי מזרחי נשמע מודאג לאחר המשחק: "אני שמח שעלינו שלב. זה מה שחשוב בגביע, אבל אני מתחיל ללמוד את הקבוצה. היום לא שיחקנו טוב. בגביע מה שחשוב זה לעלות שלב, אבל לאט לאט אני לומד כל שחקן. יש לנו הרבה מה ללמוד. אני תמיד אומר שיש עם מה לעבוד, גם עם ילדים מהנוער. יש הרבה סיבות לדאגה בבית"ר ירושלים. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ולהצטרף הרבה יותר מהר להתקפה".

על הצרות מסביב: "אני חושב שכל הדאגות מסביב וכל הסיפורים מסביב לא צריכים לעניין אף אחד. בכדורגל אין אליבי, צריך להתעלם ממה שקורה ולשחק הרבה יותר טוב כדורגל. יש לנו משחק ביום רביעי, יש לנו משחק ביום ראשון. צריך לדעת איך לחלק את הכוחות. היום עלו שני שחקנים צעירים שאחד מהם שיחק 90 דקות בנוער (עדי יונה). האילוצים הם באמת גדולים, הסגל שלנו קצר מאוד. אין תרופה יותר טובה למשברים מניצחון. ככל שנדע להביא נקודות בשיניים, כך יגבר הביטחון שלנו ונשחק יותר טוב".

כובש הצמד דוד חוג'ה: "התחושה מדהימה. בתור אחד שגדל בבית"ר מגיל 5, אין דבר יותר כיף מזה. ולכבוש שניים, אז בכלל. כל השנים נתתי גול פה ושם, אבל זה לא דומה בתחושה. אנחנו קבוצה מאוד מלוכדת, אנחנו עושים דרך יחד. יוסי מדריך, הוא מכוון, את הניסיון שלו אי אפשר לקנות בכסף. הוא מאוד מאמין בנו, הוא עזר לנו להתפתח כשחקנים במחלקת הנוער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דוד חוג'ה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. דני מרון
הציל את בית"ר. דוד חוג'ה/דני מרון

אלדד שביט, מאמן הפועל עפולה: "חשוב לי לציין שאני ממש גאה בבחורים. לא פשוט לקבוצה מהליגה הלאומית להגיע ולהילחם ככה 120 דקות. קשה לי עם המחמאות האלה, אני מקווה של-120 דקות לא יהיו השלכות מבחינה גופנית לקראת הליגה. ראיתי שחקנים שבקושי הצליחו לרדת במדרגות. חבל שלא הצלחנו להגיע לפחות לפנדלים. הפגנו נאיביות, מסוג הדברים שקורים לנו בליגה. לקבל שני גולים מאותו שחקן במצבים נייחים, אני לא חושב שדוד חוג'ה נתן צמד מטרום א'. עם הנאיביות הזו, נישאר בתחתית כל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully