וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית פרסות: אינדיאנפוליס עצרה את רצף הניצחונות של ניו אינגלנד

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 8:25

הקולטס ניצחו 17:27, עצרו את הרצף של בליצ'יק ושחקניו על שבעה ועשו בעצמם צעד גדול לעבר הפלייאוף. ג'קסונוויל החליטה: לא נשלם לאורבן מאייר את יתרת החוזה

במשחק שהתקיים הלילה (בין שבת לראשון) ניצחה אינדיאנפוליס קולטס את ניו אינגלנד פטריוטס 17:27. הקולטס עלו בעקבות הניצחון למאזן 6:8, הפטריוטס במאזן 5:9 ובכל מקרה יישארו בראש הבית בתום המחזור, אבל הפער מבפאלו עלול להצטמק.

אינדיאנפוליס שלטה במשחק משני עברי הכדור ועלתה ליתרון 0:20 בתחילת הרבע השלישי, כשהיא מסתייעת בחסימת פאנט שנייה העונה שמתורגמת לטאצ'דאון. ניו אינגלנד עשתה קאמבק עם 17 נקודות ללא מענה, כתוצאה משתי מסירות של מאק ג'ונס להאנטר הנרי ועוד שער שדה - 17:20 כשעל השעון נותרו 2:21 דקות. מהפך? לא אצל ג'ונתן טיילור, שפרץ את ההגנה, רץ ל-67 יארד וסגר את הסיפור.

קרסון וונץ, הקוורטרבק של הקולטס, עשה מספרים "ג'ונסיים" (זכר למשחק המפורסם בבפאלו) עם 5 מ-12 ל-57 יארד, בעוד ג'ונס עצמו דווקא מוסר ל-299 יארד עם שני טאצ'ים אבל גם שני איבודים ולאחר פיגור גדול שבמסגרתו נאלץ לרדוף. טיילור סחב את הקולטס על הקרקע עם 170 יארד.

בנושא אחר: ג'קסונוויל, שפיטרה את מאמנה אורבן מאייר ביום חמישי, טוענת כי לא תשלם את יתרת החוזה, העומדת על ארבע שנים. הסיבה: הפרות חוזרות ונישנות מצדו. הסיפור הזה יגיע, כנראה, לבוררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully