וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי מודה: "דור הצעירים ספקטקולרי, אבל נדהמתי לגלות" מה קרה לברצלונה

בארסה מאושרת מה-2:3 על אלצ'ה והשערים של הדור הצעיר, אבל המאמן מודה שהמועדון מאבד את הזהות, ו"זה עולה לנו ביוקר". וגם: שריקות בוז לדה יונג, המגעים עם קבאני מתקדמים

שחקני ברצלונה חוגגים בירידה לחדר ההלבשה את הניצחון על אלצ'ה/האתר הרשמי של ברצלונה

ברצלונה הצליחה אתמול (שבת) לנצח בקושי בבית 2:3 את אלצ'ה, ובכל זאת אוהדי הקבוצה יצאו איכשהו אופטימיים מהמשחק, ומשלוש הנקודות אחרי תקופה לא קלה ולא יציבה. נקודות האור היו כובשי השערים: פראן ז'וגלה קיבל את חולצת ההרכב לראשונה בקריירה וכבש בנגיחה בדקה ה-15, גאבי המצטיין במשחק הכפיל בשער יפהפה כעבור שתי דקות בלבד, ואומנם אלצ'ה הצליחה להפתיע ולהשוות עם צמד תוך דקתיים, אבל בארסה ידעה להשיג את הניצחון משער של ניקו אחרי בישול של גאבי המצוין. בארסה כעת שלוש נקודות מהמקום הרביעי וזה יהיה המאבק האמיתי שלה עד סוף העונה.

גאבי, שחקן ברצלונה. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
כמה כישרון. גאבי/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

עם זאת, צ'אבי יודע שלמרות נקודות האור, יש הרבה דברים לתקן. "הדור הזה של הצעירים הוא ספקטקולרי, אני מאושר", אמר צ'אבי, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, והבהיר: "אנחנו חייבים לחזור לסגנון המשחק שאיבדנו, וזה משהו שמפתיע אותי. העתיד של בארסה תלוי בזה, בחזרה שלנו לסגנון של המועדון. אני נדהם איך בשש השנים האחרונות איבדנו כל כך הרבה אספקטים טקטיים.

"יש פה רוב מכריע של שחקנים שלא מבינים את משחק ואת העמדות. אני מגיל 11 הבנתי את זה ועשיתי את זה, וזה עולה לנו ביוקר, כי יש שחקנים שלא פועלים על פי שיטת העמדות, וזה הדבר שהכי מפתיע אותי".

יש לציין, כאמור, שהמאמן גם אופטימי: "גאבי נתן משחק פשוט נהדר. האישיות שלו בגיל הזה מפתיעה אותי ומרשימה. כשאני הייתי בן 17, הכל הלך לי קשה יותר וגבה ממני יותר. יש פה דור פנטסטי איתו, עם ניקו, עבדה ואראוחו".

פרנקי דה יונג ספג שריקות בוז, וצ'אבי הרגיע את השמועות לגביו: "כשאני אומר שהצעירים יעשו את ההבדל, אני לא שולח מסר למבוגרים. פרנקי סבל מפציעה כל השבוע, היא הפריעה לו". ואם כבר במבוגרים עסקינן, בברצלונה טוענים שהמגעים עם אדינסון קבאני "מתקדמים מאוד" והחלוץ האורוגוואי הוותיק קרוב למעבר בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully