וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 שחקנים מושבתים: קווין דוראנט וקיירי אירווינג "החיובי" נכנסו לפרוטוקול הקורונה

עודכן לאחרונה: 18.12.2021 / 21:03

דוראנט ייעדר בתקופה הקרובה ויצטרף להארדן ברשימת החיסורים. בהתחלה נטען שאירווינג ייעדר 5 ימים כחלק מכוונתו לחזור לאימונים אבל בברוקלין טוענים: "הוא נמצא חיובי בבדיקה"

סטפן קרי חוגג בחדר ההלבשה של גולדן סטייט ווריירס את שבירת שיא השלשות/האתר הרשמי של גולדן סטייט

הקורונה ממשיכה להשתולל ב-NBA והנפגעת העיקרית כרגע מהמגיפה הזו היא ברוקלין, שנשענה עד עכשיו על קווין דוראנט. אלא שהיום (שבת) נודע ש-KD בעצמו נכנס לפרוטוקול הקורונה וייעדר בתקופה הקרובה. מדובר בצרה גדולה עבור ברוקלין, שכבר הלילה תארח את אורלנדו עם סגל שיחסר יחד עם דוראנט לא פחות משמונה שחקנים.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. רויטרס
במומנטום אדיר, כמה חבל אם הוא ייעצר. דוראנט/רויטרס
שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג. Elsa, GettyImages
זה כבר הופך לבדיחה. קיירי/GettyImages, Elsa

הנטס נמצאים ברצף של ארבעה ניצחונות, כשבכולם דוראנט מככב ובעשרת המשחקים האחרונים הוא מחזיק בממוצעים של 33 נקודות, 7 אסיסטים ו-8.6 ריבאונדים למשחק. לא ברור אם דוראנט נדבק בעצמו בקורונה, או שהיה במגע עם חולה מאומת. דוראנט מצטרף לנעדרים קודמים - פול מילסאפ נכנס ראשון לבידוד ביום שני, למרקוס אולדרידג', דיאנדרה באמברי, ג'יימס ג'ונסון וג'בון קרטר נכנסו לבידוד ביום שלישי, וביום רביעי נוספו לרשימה ג'יימס הארדן וברוס בראון.

מכת החיסורים הזו אמורה הייתה לזרז את חזרתו של קיירי אירווינג, שכזכור לא משחק מפתיחת העונה בגלל סירובו להתחסן, אך מתכנן לחזור ולשחק במשחקי החוץ של הקבוצה (משום שאינו מורשה לשחק במדינת ניו יורק). קיירי יצטרך לעבור בדיקות במשך חמישה ימים רצופים לפני שיורשה להצטרף לקבוצה. כשיחזור יצטרך להיבדק בכל יום, בהתאם לפרוטוקולים של שחקנים לא מחוסנים. לברוקלין, שפתחה את העונה היטב, מצפים 27 משחקי חוץ, מתוכם לא יוכל אירווינג לשחק בשלושה, מאחר ששניים מהם נגד הניקס (באותה מדינה, ניו יורק) ואחד בטורונטו. לא מחוסנים לא יוכלו החל מינואר לעבור את הגבול לקנדה.

לאור זאת, אחרי ההודעה על דוראנט הגיעה הודעה נוספת, שגם אירווינג נכנס לפרוטוקול, ובכך הפך לשחקן התשיעי שמושבת. נדמה היה שמדובר אך ורק בהודעה רשמית, שעם חזרתו קיירי יידרש להליך סטנדרטי כדי שיוכל לשוב, אבל עיתונאים בברוקלין מתעקשים: זה לא רק הליך רשמי, אירווינג "נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שעבר". מדובר בבשורה די אירונית, לאור העובדה שאירווינג סירב להתחסן, והנטס החזירו אותו רק מתוך ייאוש, ומיד גילו שהוא נדבק בנגיף.

דוראנט, שמוביל את הליגה עם 29.7 נקודות למשחק העונה, מדורג ראשון גם בדקות למשחק עם 37 דקות. זו לא הפעם הראשונה שדוראנט נכנס לפרוטוקול קורונה, כאשר הוא נמצא חיובי במרץ בשנה שעברה אך אז הוא בכל מקרה לא שיחק משום שהחלים מהפציעה שלו.

יש לציין כי לאחרונה היו מספר מקרים שבהם הליגה הודיעה על שחקנים שנכנסים לפרוטוקול, אך הם יצאו מבידוד תוך מספר ימים אחרי שקיבלו תוצאות שליליות לבדיקות. עם זאת, כרגע דוראנט, הארדן ויאניס אנטטוקומפו הם חלק מהשחקנים שעלולים להיעדר מהערב הגדול של הליגה, משחקי חג המולד שבעוד שבוע.

* קליבלנד הודיעה היום שהרוקי שלה, אוון מובלי, נכנס גם הוא לבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully