וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיתוי מדהים: קיירי אירווינג חוזר לשחק בברוקלין

עודכן לאחרונה: 18.12.2021 / 1:41

כוכב הנטס, שנופה מהסגל בעקבות סירובו להתחסן, ישוב לקבוצה וייטול חלק במשחקי החוץ בלבד, מאחר שאינו מורשה לשחק במדינת ניו יורק, שם משתוללת המגיפה

קיירי אירווינג היה אחת מהדמויות הבולטות במהלך הקיץ האחרון, כשהיה לקול המוביל של מתנגדי החיסונים. סירובו להתחסן לא עמד בקנה המידה של מדינת ניו יורק (שאגב, רושמת מספרי שיא של נדבקים בימים אלה, ולכן הוא לא יכול להשתתף במשחקי הבית של ברוקלין נטס. עד כה לא נטל חלק בעונה הנוכחית, אבל פציעות וסגל חסר גרמו לנטס להחזירו - למשחקי חוץ בלבד.

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. רויטרס
מחוץ למדינת ניו יורק הוא יכול לשחק. אירווינג/רויטרס

על פי חוקי הממשלה, אירווינג יכול להתאמן עם הנטס בבית, אבל אין לו אישור לשחק. הוא יצטרך לעבור בדיקות במשך חמישה ימים רצופים לפני שיורשה להצטרף לקבוצה. כשיחזור יצטרך להיבדק בכל יום, בהתאם לפרוטוקולים של שחקנים לא מחוסנים. לברוקלין, שפתחה את העונה היטב, מצפים 27 משחקי חוץ, מתוכם לא יוכל אירווינג לשחק בשלושה, מאחר ששניים מהם נגד הניקס (באותה מדינה, ניו יורק) ואחד בטורונטו. לא מחוסנים לא יוכלו החל מינואר לעבור את הגבול לקנדה.

אירווינג עורר סערה גדולה ערב פתיחת העונה, כשנופה מסגל הנטס בשל סירובו להתחסן. הוא טען כי לא יפרוש ופרשן ESPN ג'ף ואן גנדי דייק כשניבא כי "אני מעריך שעוד נראה אותו משחק העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully