וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הסערה: קיירי אירווינג נראה משחק פוטבול שכונתי בניו יורק

כוכב ברוקלין אומנם לא יכול לשחק כדורסל, אך בארה"ב חושפים סרטון שלו משחק פוטבול במגרש בית ספר בשכונה. ואן גנדי: "עוד נראה אותו חוזר העונה"

על רקע הסערה הגדולה ב-NBA על ההחלטה להדיח אותו מהסגל של ברוקלין, קיירי אירווינג נראה אתמול (ראשון) בעוד משחק פוטבול בניו יורק. אומנם אירווינג לא יכול כעת לשחק כדורסל בעירו על רקע הסירב שלו להתחסן נגד קורונה - מה שמתנגש עם החוקים בניו יורק שדורשים שרק מחוסנים ישהו באולמות - אבל מתברר שהכוכב הגדול עדיין נהנה למתוח את איבריו.

אתר TMZ פירסם אתמול סרטון של שחקן ברוקלין נטס משתתף במשחק פוטבול שכונתי עם מספר חברים בבית ספר בניו ג'רזי. זו פעם ראשונה שבה הוא נראה בציבור אחרי לא מעט זמן, ועל פי הדיווח הוא נראה משחק פוטבול ארבעה על ארבעה במגרש כדורגל בניו ג'רזי. כזכור, אירווינג התייחס להחלטה שלו שלא להתחסן ואמר ש"זה גדול יותר מכדורסל" ושהוא "משמיע קול עבור אלה שאין להם קול".

מעניין איך הנהלת ברוקלין תקבל את הסרטון הזה, כי מצד אחד קיירי אומנם שומר על כושר, אך במקביל גם מסכן את עצמו ועלול להיפצע.

פרשן ESPN ג'ף ואן גאנדי טוען שההחלטה לוותר על קיירי "היא אמיצה מאוד מבחינת ברוקלין, ואני בטוח שעירבו את קווין דוראנט וג'יימס הארדן בקבלת ההחלטה... אני מעריך שעוד נראה אותו משחק העונה, ואני בהחלט מקווה שזה יקרה, בשבילו ובשביל ברוקלין ובשביל כל חובבי המשחק, כי הוא שחקן מיוחד, מיוחד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully