וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חלוץ ואין הנהגה: על ההדחה של מ.ס. אשדוד מהגביע

18.12.2021 / 10:19

ההפסד להפועל אום אל פאחם חידד את הבעיות של רן בן שמעון באשדוד. מהדחיפות להתחזק בחלוץ דרך הנדנדה בתרומה של קני סייף ועד הפוטנציאל הלא ממומש של אור אינברום. אשדוד שוב בדרך למטה?

במ.ס. אשדוד לקחו לעצמם את יום השבת כדי לעכל את ההדחה מגביע המדינה אתמול (שישי) מרגלי הפועל אום אל פאחם ומחר בבוקר יתקבצו באימון כדי לדבר על ההפסד לקבוצה מהליגה מהלאומית ולהתחיל בהכנות למשחק הליגה במחזור אמצע השבוע מול הפועל תל אביב שיפתח את הסיבוב השני.

במועדון יצאו מאצטדיון הי"א בתחושות קשות. ברור לכולם כבר שנים שאליפות היא לא בהישג יד, אפילו שמאמן הקבוצה רן בן שמעון עשה בעבר נס כשהוביל את עירוני קרית שמונה לכתר, ולכן מפעל גביע המדינה הוא משהו שתמיד ניצב כמטרה מול האיש החזק ג'קי בן זקן, שאגב שוב לא היה גם באצטדיון מאחר ששהה בחו"ל. ההדחה כבר בסיבוב הראשון ועוד בבית מול קבוצה מהליגה השנייה, היא לא משהו שהיה בתכניות.

קני סייף, קשר מ.ס אשדוד מחמיץ פנדל. לירון מולדובן
חזר לאפרוריות. סייף/לירון מולדובן

אלא שאחרי ההתאוששות הנדירה של מ.ס. אשדוד עם שישה משחקים ללא הפסד ובתוכם ניצחון חוץ על מכבי תל אביב ושלושה ניצחונות רצופים אחרים על קבוצות מסדר הגודל של אשדוד, חזרה הקבוצה בשני המשחקים האחרונים לפשל עם הפסד ליגה ביתי לעירוני קרית שמונה לפני שבוע וכעת הגיע ההפסד בגביע לאום אל פאחם. בקבוצה לא מחפשים תירוצים, אבל ברור שקיימת בעיה מתחילת העונה בכל מה שקשור להבקעת שערים ובעיקר להיעדר חלוץ ברמה גבוהה. עד כדי כך קיימת חוסר שביעות רצון מהחלוצים שהחליטו באשדוד לעלות עם גל קעטבי ולהשאיר על הספסל את באיו פאהד ומוגיס זקאריה. מיד כשייפתח חלון ההעברות בחודש הבא תנסה אשדוד להתחזק בחלוץ זר כשגם אופציה ישראלית קיימת.

בנוסף לכך, בשני המשחקים האחרונים ובעיקר בהפסד בגביע, חזר קני סייף לאפרוריות והפסיק להקרין על השחקנים סביבו, בעיקר הצעירים שבהם, את המנהיגות והאיכפתיות שאפיינו אותו ברצף המצוין שעשתה הקבוצה לא מזמן בליגה. בהפסד סייף גם החמיץ פנדל בדקה קריטית. בקבוצה מצפים להרבה מסייף ורוצים לקבל את האישיות הטובה שלו, זו שהובילה למחמאות הרבות שהוא קיבל ממש לפני שבועיים. זאת ועוד, בן שמעון לא להלביש את אור אינברום מסיבות מקצועיות וגם ממנו יש ציפייה במועדון לממש את הפוטנציאל הגדול שיש בשחקן הזה שהעונה לא מביא כמעט שום תרומה לקבוצה.

שחקן מ.ס. אשדוד טום בן זקן. לירון מולדובן
יהיה כשיר להפועל תל אביב. בן זקן/לירון מולדובן

בתוך כך מקווים במועדון כי הקפטן טום בן זקן, השוער יואב ג'רפי והבלם השמאלי גיל כהן יהיו כשירים למשחק מול הפועל תל אביב ביום שלישי אחרי שנעדרו בגלל פציעות בחומרות שונות. "חייבים להתאושש מההדחה בגביע לניצחון בליגה ולפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין", אמרו במועדון. "אם לא נתעשת ונחזור לעצמנו, נמצא את הקבוצה מהר מאוד שוב מתחת לקו האדום כמו בתחילת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully