וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "יכול להוציא את הקבוצה מהמשבר". מאות אוהדים יצאו לפני הסיום

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 23:45

מאמן מכבי תל אביב לא מרים ידיים גם לאחר ההפסד לאנאדולו אפס, שהיה השישי ברציפות ביורוליג: "אנחנו מאוחדים, נתגבר"

מכבי תל אביב סופרת כבר שישה הפסדים רצופים ביורוליג, אחרי שהערב (חמישי) נכנעה לאנאדולו אפס 92:78. זהו גם ההפסד הביתי השני שלה ברציפות והשלישי בסך הכל העונה ביד אליהו במסגרת היורוליג, תוצאה שבעקבותיה מאות אוהדים לא הסתירו את אכזבתם ורבים מהם גם החליטו לעזוב את האולם ביד אליהו עוד לפני הסיום. עם הבאזר שסיים את ההתמודדות גם נשמע בוז צורם בהיכל. כזכור, בשבוע שעבר נכנעה מכבי תל אביב בביתה 85:74 לקאזאן ואז נשמעו קריאות "תתפטר" מהיציעים לעבר המאמן יאניס ספרופולוס.

הצהובים דווקא החלו די טוב את המשחק וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 20:27, אך שיין לארקין התעורר, קלע 26 נקודות בנוסף ל-6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים וסידר לאלופת היורוליג ניצחון חוץ חשוב שהוציא אותה מהמאזן השלילי. המארחת לעומת זאת, יורדת למאזן 9:7 והיא מתקשה לעצור את כדור השלג.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
מאות נטשו עוד לפני הסיום. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "ניסינו להישאר במשחק עד הסוף ולהפוך את היוצרות ברבע האחרון. הם קלעו נהדר במחצית השנייה והיו להם אחוזים נהדרים, והם הקשו עלינו לחזור. ללארקין היה יום מצויין, החלפנו כמה שמירות עליו אבל ברגע ששחקן כמוהו מתחיל להתחמם אז קשה לעצור אותו. כשהבאנו שמירה כפולה עליו וניסינו להוציא את הכדור מהידיים שלו הוא שיתף את החברים שלו והם קלעו".

על השאלה האם הוא יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ: "בוודאי שאני מאמין שאני האיש שיכול להוציא את מכבי תל אביב מהמשבר. אנחנו משחקים, זה לא שאנחנו לא משחקים ולא מראים רצון. הקשר בין השחקנים הוא מצוין, אבל כולם מאוחדים. נכון שאנחנו מדוכדכים כעת, אבל אנחנו נתגבר. אני רוצה להודות לאוהדים שתמכו בנו עד הסוף".

המאמן הוסיף: "אנחנו צריכים למצוא את הקצב שלנו, אני לא יודע אם נוסיף שחקן, אני אדבר עם ההנהלה, אולי יהיו חדשות בהמשך. לא חשבתי על זה עדיין. אני בוטח בשחקנים שלי, אני יודע שנתגבר על זה. יש לנו פסיכולוג בקבוצה, הוא עוזר לנו עם השחקנים, מנסה לעזור להם. אנחנו עושים את זה. אני לא סופר הפסדים, אני יודע שאנחנו במומנטום רע, שלא ניצחנו מאז הפגרה שהייתה לנו, נצטרך לשנות את המומנטום".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מאמין ביכולתו להוציא את העגלה מהבוץ. ספרופולוס/דני מרון

מאמן אנאדולו אפס ארגין עתמאן: "לא התחלנו טוב את המשחק, זה נורמלי בגלל האווירה שהייתה חמה ומכבי התחילו בקצב מצוין. אחרי שלארקין הצטרף למשחק התחלנו לשחק את ההתקפה שלנו, ולארקין מצא את הדרך לשבור את ההגנה שלהם. הנענו את הכדור טוב מאוד, מצאנו הרבה זריקות פנויות והחטאנו. המחצית השנייה הייתה זהה, הנענו את הכדור טוב מאוד מול ההגנה שלהם, בערב שמיצ'יץ' החטיא הכל לארקין קלע הכל, וזה ניצחון חשוב בחוץ.

על ההתעוררות של הגארדים במהלך המשחק: "מיצ'יץ' ולארקין הם שחקנים נהדרים, כשהם משחקים ברמה גבוהה, לא יכולים לנצח אותנו, השנה כל אחד משחק טוב במשחק אחר. בשבילי זה מרגש לאמן שחקנים ברמה הזאת, אני שמח שהם הגיעו לרמה הזאת בקבוצה שלנו. הם לא באו ככה אלינו, אבל עכשיו הם שני הגארדים הכי טובים ביורוליג".

שיין לארקין המצטיין אמר: "זה היה משחק גדול בשבילנו. הגענו הנה עם מאזן זהה לזה של היריבה ולכן זה היה משחק גדול לשתי הקבוצות. טוב שהגענו הנה, שיחקנו חזק בהגנה וקלענו כמה קליעות יפות כדי להשיג ניצחון חוץ גדול. היה קשה. שתי הקבוצות הגיעו מאיסטנבול. הם שיחקו נגד פנרבחצ'ה והיה קשה לשתי הקבוצות. לנו היה את המשחק הטוב יותר. האווירה הייתה נהדרת ואני שמח שהצלחנו להשיג את הניצחון".

אלייז'ה בריאנט, שחזר ליד אליהו לראשונה מאז שעזב אמר אחרי המשחק: "אני מרגיש נוח פה, אהבתי את התקופה שלי כאן. השגנו הלילה ניצחון קבוצתי וזה כל מה שחשוב. זה ניצחון גדול. ברור שזו הפעם הראשונה שלי כאן כשחקן יריב (מאז שעזב) וזה יתרון גדול. האוהדים של מכבי תל אביב תמיד תומכים בקבוצה והם נותנים לה כוח גדול, האוהדים כאן טובים מאוד. היה משחק קשה, אבל אנחנו שמחים שניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully