וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי ברציפות: מכבי תל אביב הפסידה בביתה לאנאדולו אפס

המשבר מעמיק: הצהובים דווקא פתחו טוב מול אלופת היורוליג בהובלת אנטה ז'יז'יץ', אך שיין לארקין הנפלא (26) השתלט על המשחק והוביל את חבריו ל-78:92. חלק מאוהדי המארחת נטשו במהלך המשחק, כאשר שריקות בוז נשמעו בסיום

מכבי תל אביב מתקשה לעצור את כדור השלג. הקבוצה של יאניס ספרופולוס הפסידה הערב (חמישי) לאנאדולו אפס וירדה מנוצחת בפעם השישי ברציפות ביורוליג. אנטה ז'יז'יץ' (23) היה נהדר בשורות הצהובים, כאשר גם ג'יימס נאנלי (14) וקינן אוואנס (12 ו-9 אסיסטים) היו טובים. המארחת פתחה היטב וצעדה ביתרון תשע הפרש, אך ברבע השלישי שיין לארקין השתלט על המשחק ועשה ככל העולה על רוחו על הפרקט.

אלופת ישראל ניסתה לחזור למשחק, אך בכל פעם לארקין היה שם, כאשר גם ואסיליה מיציץ' המנומנם התעורר, כמו גם בריאנט דאנסטון הוותיק. ווילבקין סבל מערב לא טוב, ואמנם סיים עם 10 נקודות, אך דייק ב-3 מ-14 בלבד מהשדה. טיבור פלייס היה נהדר במחצית הראשונה, ואנאדולו אפס שבה למסלול הניצחונות ומעמיקה את המשבר של יריבתה.

קינן אוואנס שחקן מכבי תל אביב מול וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. דני מרון
ניהל היטב את המשחק, אך הצהובים עם עוד הפסד. אוואנס מול מיציץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה היטב וניצלה את ההגנה המנומנת של הטורקים בשביל לברוח מעט בפתיחה. טיבור פלייס השאיר את אנאדולו קרובה, כאשר אלייז'ה בריאנט עלה היטב מהספסל מול קבוצתו לשעבר באולם בו שיחק שנתיים. ווילבקין וז'יז'יץ' בלטו אצל מכבי תל אביב ברבע הפותח, כאשר ג'יימס נאנלי עלה בצורה טובה מהספסל וסייע לחבריו לרדת ביתרון 20:27 בסיום רבע ראשון מצוין.

רבע 2:

מכבי תל אביב הגדילה את יתרונה ל-9 הפרש בפתיחת הרבע, אך עבירה בלתי ספורטיבית של ג'יילן ריינולדס עלתה לצהובים בחמש נקודות בהתקפה. אנאדולו השלימה ריצת 0:9 ונצמדה לקבוצה של יאניס ספרופולוס, שביקש פסק זמן. הריצה הטורקית נעצרה ב-3:17, כאשר ז'יז'יץ' חזר וסייע למארחת לשוב ולהחזיר לעצמה את היתרון. הטורקים שוב הגיבו בריצה, הפעם 0:8 וירדו להפסקת המחצית ביתרון 47:50.

שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
איש המשחק. לארקין/דני מרון

רבע 3:

שיין לארקין שקלע נקודות ראשונות ברבע השני, התחמם והרים את קצב צבירת הנקודות שלו. שלשה שלו קבעה 57:64 לאנאדולו, היתרון הכי גדול של הטורקים עד אותו רגע. שלשה נוספת של לארקין קבעה 59:67 אך הצהובים לא ויתרו. נאנלי קלע ארבע נקודות רצופות והרים את הקהל ביד אליהו, אך גם מיציץ', שהיה חלש עוד אותו רגע, התעורר עם סלי שדה ראשונים ואנאדולו ירדה ביתרון 63:70 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4:

הטורקים המשיכו לשלוט במשחק, כאשר קינן אוואנס ואנטה ז'יז'יץ' החזיקו בשיניים את המארחת בעניינים. לארקין חטף שלשה בפרצוף מאוואנס, והגיב מיד בשלשה משלו כדי לקבוע 71:78, ארבע וחצי דקות לסיום. מכבי תל אביב לא מצאה פיתרונות, וראתה את האורחת מגדילה את יתרונה בדרך לניצחון. ספרופולוס סופר כבר שישה הפסדים רצופים ביורוליג, והלחץ הולך וגובר. 78:92 לאנאדולו בסיום.

שחקן אנאדולו אפס אלייז'ה בריאנט עם מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
הגיע למפגש עם האקסית. בריאנט עם ספרופולוס/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' 23 נקודות (9 מ-11 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, ג'יימס נאנלי 14, קינן אוואנס 12, 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 10 (3 מ-14 מהשדה), ג'ון דיברתולומאו 5, דרק וויליאמס 5, ג'יילן ריינולדס 4, אנג'לו קלויארו 3, קמרון טיילור 2 ו-5 ריבאונדים. ג'ייק כהן (05:04 דקות) ורומן סורקין (05:04) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לאנאדולו אפס: שיין לארקין 26 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, טיבור פלייס 15 (7 מ-8 מהשדה), אלייז'ה בריאנט 10, אדריאן מורמן 10 ו-8 ריבאונדים, קרונוסלב סימון 10 ו-7 אסיסטים, בריאנט דאנסטון 7 ו-5 ריבאונדים, רודריג בובואה 6, וסילי מיציץ' 4 (1 מ-9 מהשדה), פיליפ פטרושב 2, כריס סינגלטון 2. ג'יימס אנדרסון (06:42 דקות) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully