וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרדיוס לא יחול נגד מכבי חיפה, בני סכנין רוצה לארח בנתניה

16.12.2021 / 16:50

העונש שספגה הקבוצה יופעל כשתחזור לדוחא, דבר שטרם אושר. גם אופציות נוף הגליל וקרית שמונה עשויות להיות על הפרק. מימר הזהיר משאננות לקראת המפגש עם עירוני טבריה בגביע

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

עונש הרדיוס שהוטל על בני סכנין שלשום (שלישי) יחול רק כשהקבוצה תחזור לשחק באצטדיון דוחא, כך שאת מכבי חיפה היא תוכל לארח עם קהל כשהקבוצות ישחקו זו מול זו בעוד תשעה ימים. סכנין טרם קיבלה את האישור לחזור למגרשה הביתי ובכל מקרה מעדיפה לארח את האלופה עם אפשרות לכמות קהל גדולה יותר, לכן היא בודקת את האפשרות לעשות זאת באצטדיון נתניה, כאשר ההערכה היא שניתן יהיה למלא אותו באוהדים משני המחנות.

במקרה שהדבר לא יתאפשר, בני סכנין תבחן את אופציות אצטדיון גרין בנוף הגליל והאצטדיון העירוני בקרית שמונה, שם שיחקה נגד מכבי פתח תקוה במחזור האחרון.

מאמן בני סכנין שרון מימר. מאור אלקסלסי
הזהיר מפני שאננות. שרון מימר/מאור אלקסלסי

כמובן שעוד לפני המפגש עם הירוקים, בסכנין מתכוננים למשחק הגביע מחר (13:00) מול עירוני טבריה. מי שעשוי לקבל קרדיט בהרכב הוא רז שטיין, וגם מוטי ברשצקי בתמונת ה-11. המאמן שרון מימר הזהיר את שחקניו משאננות מול הקבוצה מליגה א' והבהיר כי בסגל של היריבה ישנם לא מעט שחקנים מנוסים, גם במעמדים כאלה, שיגיעו להראות שהם שייכם לליגה גבוהה יותר. מעבר לכך, בטבריה בוצע גם חילוף מאמנים למרות שהקבוצה עוד לא הפסידה העונה, ולכן אסור להקל בה ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully