וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד דרמטי לבלאט וזוסמן, קאזאן ממשיכה לדהור

הרוסים גברו 53:66 על ז'לגיריס ורשמו ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים. אלבה ברלין הפסידה 93:90 בבית לצסק"א. אולימפיאקוס מחצה את וילרבאן, זניט ניצחה במונאקו

10 המהלכים הגדולים של הליגה הספרדית, המחזור ה-12/ספורט1

חמישה משחקים ינעלו הערב (שישי) את המחזור ה-16 ביורוליג, כאשר אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט מתחה את צסק"א מוסקבה, אך בסוף ירדה מנוצחת בביתה. קאזאן המשיכה במומנטום עם 53:66 על ז'לגיריס קובנה. אולימפיאקוס הביסה בביתה את וילרבאן, זניט סנט פטרסבורג ניצחה במונאקו. באיירן מינכן תתארח בבלגרד למפגש עם הכוכב האדום.

אוניקס קאזאן - ז'לגיריס קובנה 53:66

הקבוצה הרוסית עם ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים בתום משחק עם תוצאה נמוכה מאוד וקצב איטי, בו המחצית הסתיימה ב-23:26 למארחת. קאזאן, שיוצאת עכשיו לרצף של שבעה משחקים קשים מאוד, הכריעה את המשחק באופן נחרץ ברבע הרביעי אותו פתחה ב-2:18 מסחרר ומשם לז'לגיריס כבר לא הייתה דרך חזרה. מריו הזוניה, שנמצא בכושר טוב מאוד, הוביל את המנצחת עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, טוניה ז'קירי קלע 11 והוסיף 9 ריבאונדים, אייזאה קנאן קלע 11 ולורנזו בראון קלע 9 ותרם גם 10 אסיסטים. אצל ז'לגיריס הקלעים המובילים היו יאניס סטרלניקס ומארק בלאזביץ', ששקלעו 9 נקודות כל אחד.

מאמן קאזאן ולימיר פראסוביץ'. דני מרון
קאזאן לוהטת. המאמן ולימיר פראסוביץ'/דני מרון

אלבה ברלין - צסק"א מוסקבה 93:90

בתום משחק דרמטי בבירת גרמניה, צסק"א התאוששה מהתבוסה הביתית במחזור הקודם מול קאזאן, בעוד הגרמנים סופרים כבר שלושה הפסדים רצופים. אלבה הוליכה בלא מעט שלבים של המשחק, וגם כאשר האורחת נטלה את ההובלה, המקומיים לא ויתרו ונותרו במשחק עד הסיום. אוסקר דה סילבה ומרקוס אריקסון קיבלו הזדמנויות לשלוח את המשחק להארכה בשניות הסיום, אך החטיאו מעבר לקשת. יוהנס פויגטמן היה נהדר מול הקבוצה מארץ מולדתו וקלע 16 נקודות מהספסל להן הוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. וויל קלייברן תרם 15 בעוד אלכסיי שבד הוסיף 14 למנצחת.

יובל זוסמן קלע 7, הוסיף 2 חטיפות ונכח על הפרקט בדקות ההכרעה, תוך כדי שהוא עושה עבודת הגנה לא רעה על שבד. תמיר בלאט קלע 6 ומסר 3 אסיסטים. מאודו לו הוליך את קלעי אלבה עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים.

מייק ג'יימס שחקן מונאקו. דני מרון
הפסד ביתי למונאקו. מייק ג'יימס/דני מרון

מונאקו - זניט סנט פטרסבורג 85:74

הקבוצה מהנסיכות שבה להפסיד לאחר שקטעה אמש רצף של חמישה הפסדים במחזור שעבר. מונאקו עלתה ללא ליאו וסטרמן וחטפה סטירה ברבע הראשון, אשר בסיומו הוליכה האורחת 14:31. הצרפתים התעוררו עם רבע שני נהדר וירדו בפיגור 2 בלבד להפסקת המחצית. עם זאת, זניט הנחיתה נוקאאוט על מונאקו ברבע אחרון נהדר והשיגה ניצחון שני ברציפות בדרך למאזן 6:10. ג'ורדן לויד (20) ובליל בארון (19) הוליכו את קלעי זניט. מייק ג'יימס קלע 8 בלבד למפסידה.

קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
אולימפיאקוס עם עוד תצוגה דורסנית. סלוקאס/רויטרס

אולימפיאקוס - וילרבאן 54:89

היוונים שומרים על המקום השלישי עם עוד תצוגת תכלית בבית, כאשר הפעם הקורבן התורן הייתה וילרבאן האומללה, שקלעה 21 נקודות בלבד בכל המחצית הראשונה. אולימפיאקוס רק הלכה והגדילה את יתרונה ככל שהתקדם המשחק בדרך לניצחון גדול ב-25 הפרש. טיילר דורסי הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, כאשר סאשה וזנקוב הוסיף 15. דילן אוסטקאוסקי הוליך את קלעי המפסידה עם 13, אך הצרפתים סופרים כבר ארבעה הפסדים ברציפות.

הכוכב האדום בלגרד - באיירן מינכן 78:81

הסרבים שבו למסלול הניצחונות לאחר ההפסד לברצלונה במחזור שהאחרון, בעוד ההבווארים סופרים כבר שלושה הפסדים רצופים. האורחת הייתה צמודה לכל אורך המשחק והוליכה בחלקים רבים ממנו, אך ברבע האחרון התקשתה לקלוע וראתה את ניקולה קאליניץ' המצויין מנצח את המשחק עם מהלכים מכריעים גם בהתקפה וגם בהגנה. ולדימיר לוצ'יץ' (21) שוב היה נהדר בשורות באיירן, כאשר ניק ויילר באב הוסיף 16, אך זה לא מנע הפסד. קאליניץ' הוליך את קלעי המנצחת עם 20, כאשר ברנקו לאזיץ' וניקולה איבנוביץ' קלעו 12 ו-11 בהתאמה לסרבים.

מחזור היורוליג הקרוב ייערך ב-22 ו-23 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully