וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' העביר אימון ראשון, אובארוב שוב מאמן השוערים

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 19:19

עוזר המאמן החדש של מכבי תל אביב יציע מועמדים לחיזוק הקבוצה ולשחרור ממנה לקראת שינויים אפשריים בינואר. בקבוצה הסבירו מדוע הסרבי לא דיבר באנגלית כשהוצג וכיצד יתקשר עם השחקנים. חנטנאר ביקש לעזוב מסיבות אישיות

מיטש גולדהאר מדבר במסיבת עיתונאים של מכבי תל אביב/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: אביעד בללי

ולדימיר ראדנקוביץ', אחד מעוזרי המאמן של מלאדן קרסטאיץ' במכבי תל אביב, הוא האיש שיצטרך להציע לברק יצחקי מועמדים לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר. ראדנקוביץ', אחד משלושת האנשים שהביא איתו קרסטאיץ', נחשב למתקדם מאוד בכל מה שקשור לסקאוטינג ולידע על שחקנים באירופה במיוחד והוא מבין כל הצוות, אמור להיות זה שיישב לא מעט עם יצחקי כדי לדון על חיזוק הקבוצה והחלפת שחקנים, במיוחד אם מכבי תל אביב תממש את האופציה על המאמן הסרבי ותחתים אותו לשנתיים נוספות.

גם בחלון ההעברות הקרוב ייתכנו שינויים בקבוצה, אבל עיקר העבודה תהיה בקיץ ואם מכבי תל אביב תחליט שקרסטאיץ' הולך איתה לשנתיים נוספות, צפוי שיהיו שינויים רבים בעיקר בכל הנוגע לגזרת הזרים.

ולדימיר ראדנקוביץ' עוזר מאמן מכבי תל אביב עם ברק יצחקי. ברני ארדוב
נחשב למתקדם מאוד בכל מה שקשור לסקאוטינג. ולדימיר ראדנקוביץ'/ברני ארדוב

אחרי שהוצג אתמול במסיבת עיתונאים בבלומפילד, קרסטאיץ' פגש היום לראשונה את שחקני הקבוצה באימון בקרית שלום. עניין השפה שעלה אתמול בשל העובדה שהסרבי לא דיבר באנגלית מול התקשורת, לא מלחיץ את השחקנים ולא השפיע עליהם גם אחרי האימון הראשון יחד.

"יותר חשוב שידבר איתנו כדורגל מאשר שידבר איתנו באנגלית", אמרו הבוקר שחקנים בקבוצה. מעבר לזה, זה לא שקרסטאיץ' לא יודע מילה באנגלית. גם במסיבת העיתונאים הוא הבין את מרבית השאלות שנשאל באנגלית, אבל העדיף לא לנסות אפילו לדבר באנגלית בפעם הראשונה שהוא מתראיין לתקשורת בשידור חי.

"כדי לדבר בקרית שלום עם השחקנים על כדורגל, הוא יסתדר עם האנגלית שלו", אומרים במועדון. "כדי להעמיק באסיפות ולדבר על דברים יותר גדולים, הוא יצטרך סיוע באנגלית ללא ספק, אבל יש לו צוות עוזרים שיודע אנגלית היטב".

עוד בוואלה!

מיטש גולדהאר: "אצילי ומיכה? יש דברים יותר חשובים מכדורגל"

לכתבה המלאה
מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב באימון בכורה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מסתדר לא רע גם באנגלית. מלאדן קרסטאיץ' באימון הבכורה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מי שלא ימשיך עם קרסטאיץ' בקריית שלום הוא מאמן השוערים ההולנדי דניס חנטנאר, שביקש לעזוב מסיבות אישיות. חנטנאר הגיע למכבי תל אביב בינואר שעבר ומי שיחליפו מעתה הוא אלכסנדר אובארוב, שוער העבר של המועדון שבשנים האחרונות עובד עם מחלקות הנוער בקרית שלום.

מנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי אמר על כך: "דניס הצטרף למכבי במהלך העונה שעברה והסתגל לעבודה מיד. המקצועיות, המקצוענות ומוסר העבודה הגבוה אותם הפגין דניס לכל אורך הדרך היו משמעותיים בהתפתחות השוערים שלנו. למרות שדניס ביקש לעזוב לפני מספר חודשים ולחזור להולנד, הוא נעתר לבקשה שלנו, נשאר עד עכשיו ואנו מודים לו על כך. היה לי לעונג לעבוד עם דניס במהלך התקופה בה שימשתי כמאמן הקבוצה - תודה דניס ובהצלחה".

חנטנאר אמר לאתר הרשמי: "ברצוני להודות לכולם במכבי תל אביב, להנהלה, לצוות המועדון, לשחקנים ולאוהדים שהעניקו לי תחושה של בית במהלך השנה האחרונה. החיבור שלי למכבי היה חזק ומידי, אבל הריחוק מהמשפחה במיוחד בתקופה מאתגרת זאת זה משהו שגבה את המחיר שלו. אני עוזב כאוהד מכבי לכל החיים, מאחל לקבוצה את ההצלחה לה היא ראויה ומצפה לפגוש את כולם באינדהובן בפברואר. יאללה מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully