וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' הוצג במכבי תל אביב: "יש לנו פוטנציאל לזכות באליפות"

15.12.2021 / 17:00

הקדנציה של הסרבי בצהוב נפתחה רשמית: "אין לי חששות, יש לנו סגל טוב והקבוצה שיחקה היטב תחת ברק יצחקי. הקהל שלנו הכי גדול בישראל, הציפיות גבוהות. עוד מוקדם לדבר על חיזוק בינואר"

מיטש גולדהאר מדבר במסיבת עיתונאים של מכבי תל אביב/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: אביעד בללי

לאחר חודש וחצי ללא מאמן קבוע מאז פיטוריו של פטריק ואן לוון, מכבי תל אביב פתחה היום (רביעי) באופן רשמי את עידן מלאדן קרסטאיץ', האיש החדש על הקווים שערך את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן הצהובים, כאשר את שחקניו הוא יפגוש רק מחר לאחר שיצא היום מבידוד. את הופעת הבכורה שלו יערוך קרסטאיץ' ביום ראשון הקרוב (20:00), כשמחזיקת גביע המדינה תעלה לשחק באותו מפעל לראשונה בעונה הנוכחית ותארח את הפועל מרמורק.

"אני נרגש ואסיר תודה על ההזדמנות להגיע לכאן וגאה להיות המאמן החדש של מכבי", אמר קרסטאיץ' בפתיחת דבריו. "מי לא שמע על המועדון הזה? הוא מפורסם גם מחוץ לישראל, ברור שעקבתי אחרי הקבוצה. אני אעבוד קשה כדי להביא אותנו לעמדה טובה בליגה וגם בגביע. דיברתי עם ולדימיר איביץ', הוא אמר לי הכל על מכבי, על תל אביב וישראל".

המאמן המשיך: "חתמתי על חוזה עם אופציה, תמיד הייתי כזה שלוקח סיכונים כשחקן וכמאמן כדורגל. אין לי חששות. הגעתי הנה עם עוד שלושה אנשי צוות טובים ואנחנו מקווים להיכנס לקצב כמה שיותר מהר, להביא את הקבוצה למקום שהיא שייכת לו, להכיר מהר את השחקנים ולהנחיל את השיטה שלי בהקדם, כי כבר ביום ראשון יש משחק ואנחנו משחקים בשלוש מסגרות שונות. יש הרבה עבודה".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' עם ברק יצחקי, שרון תמם. ברני ארדוב
קרסטאיץ' לצד המנכ"לית שרון תמם וברק יצחקי/ברני ארדוב

ההתרשמות שלו מהקבוצה: "צפיתי בכל המשחקים של מכבי ב-10 הימים האחרונים. לקבוצה יש פוטנציאל וסגל טוב, היא הראתה את זה בשבועות האחרונים. מכבי שיחקה טוב מאוד תחת ברק יצחקי, במיוחד שלשום. הזמן קצר והמלאכה מרובה, יש לנו את הקהל הכי טוב בישראל ואנחנו צריכים להראות שיפור מהר".

על חיזוק בינואר: "זו שאלה למנהל הספורטיבי ברק. יש לנו שבועיים עד חלון ההעברות וכרגע מוקדם לדבר על זה, אנחנו עוד לא יכולים להחליט מי השחקנים שימשיכו ומי אלה שיישארו".

קרסטאיץ', שדיבר בגרמנית, התייחס לפערי השפה בינו לשחקנים: "אני מבין הכל באנגלית והשחקנים יבינו הכל, אני מעדיף לדבר בגרמנית. כדורגל זו שפה בינלאומית, זה פשוט מאוד לדבר עם השחקנים על המגרש, הם מבינים את כל מה שאני והצוות המקצועי נגיד. זו לא בעיה".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. ברני ארדוב
"יש לנו פוטנציאל לזכות באליפות". מלאדן קרסטאיץ'/ברני ארדוב

האם אפשר לזכות באליפות: "אני בטוח שלקבוצה יש פוטנציאל, הדבר היחיד שחשוב הוא המשחק הקרוב. העתיד פחות מעניין אותנו כרגע. צריך להכין את הקבוצה לגביע המדינה. אנחנו מועדון גדול, לאוהדים יש ציפיות גבוהות. אנחנו צריכים לנצח בכל משחק, יש לנו את הקהל הכי טוב והכי גדול בישראל ואנחנו צריכים אותו איתנו, כי בלעדיו אין על מה לשחק. אנחנו מחויבים לתת את המקסימום בכל אימון ובכל משחק".

כיצד מכבי תל אביב יצרה קשר עמו: "אני בקשר עם ג'ק אנגלידיס וברק יצחקי כבר שבועיים. דיברנו כחצי שעה על כדורגל ועל פילוסופיית המשחק שלי ודברים רגילים. התרשמתי לטובה וגם הסוכן שלי סיפר לי כמה המועדון הזה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully