וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות משנה: אורבן מאייר פוטר מג'קסונוויל ג'אגוארס

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 9:22

הגיעו מים עד נפש. מאייר, שהוביל את הג'אגוארס לעונת כישלון, פוטר לאחר שהבועט של הקבוצה אמר בריאיון כי בעט בו במהלך אימון: "הוא אמר לי 'היי, חתיכת חרא, תכניס כבר את הבעיטות המז...ות שלך' ובעט בי ברגל"

מאמן ג'קסונוויל אורבן מאייר אוחז בישבנה של אישה בבר/מתוך טוויטר

רק בינואר האחרון, לאחר שעונת 2020 הסתיימה, חתם אורבן מאייר לחמש שנים בג'קסונוויל ג'אגוארס. הוא החזיק בסך הכול 13 משחקים לפני שנבעט. הלילה (בין רביעי לחמישי) הודיעו הג'אגוארס למאייר כי סיים את הקדנציה הקצרה שלו לאחר שהקבוצה עומדת על מאזן עונתי של 11:2 ובעקבות אין ספור אירועים חריגים.

הקש ששבר את הגב של שאהיד חאן, בעלי הג'אגוארס, היה סיפורו של הבועט לשעבר של הקבוצה ג'וש למבו, שאמר לטמפה ביי טיימס מפלורידה כי מאייר בעט בו במהלך אימון באוגוסט. "הוא לא קורא לשחקני הקבוצות המיוחדות בשמות", אמר למבו, "זה רק 'בועט', 'פאנטר' או קללות כמו 'shitbag' וכו'. במהלך חימום אני מתכונן לבעוט ופתאום הוא בא ואמר לי 'היי, חתיכת חרא, תכניס כבר את הבעיטות המזוינות שלך' ובעט לי ברגל".

בהמשך, סיפר למבו, ענה למאייר "בחיים אל תבעט בי יותר" ונענה, לדבריו, "אני המאמן, אני אבעט בך בכל פעם שארצה". מאייר עצמו הכחיש שהמקרה אירע כמסופר, אולם מספר שעות לאחר מכן קיבל את ההודעה.

אורבן מאייר. Wesley Hitt, GettyImages
כישלון ידוע מראש? מאייר/GettyImages, Wesley Hitt

זו הייתה רק תקרית אחרונה בשרשרת השערוריות של מאייר, שנחשב למאמן מכללות מצוין ומוערך, אבל ב-NFL הדברים עובדים קצת אחרת. הוא קיבל את הקוורטרבק טרבור לורנס, הבחירה מספר 1 בדראפט, אבל בינתיים הפוטנציאל של לורנס קורס.

כבר באוקטובר נשמעו קריאות לפטר את מאייר, לאחר שנתפס מבלה בבר באוהיו בעודו רוקד עם צעירה ואוחז בישבנה. זה קרה שעות לאחר הפסד הקבוצה 24:21 לסינסינטי. בעבר מאייר הושעה על ידי אוניברסיטת אוהיו סטייט על התנהלותו, כש"התעלם" מתלונות על אלימות במשפחה של עוזרו, אדם שאשתו טענה שהוא היכה אותה מספר פעמים. מאייר התעלם מהדבר, ונענש בהשעיה משלושה משחקים. ב"וושינגטון פוסט" נכתב עליו: "מאייר עדיין חושב שהוא יכול לכתוב את החוקים לעצמו, ולהחליט מתי מותר למלא אותם... בניגוד למה שהוא אמר, כל מי שראה את הסרטון לא חושב שהאישה גררה אותו לרחבת הריקודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully