וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.12: טוטנהאם בעקבות אינסינייה, התנאים שהולאנד מציב לברצלונה

הקבוצה של קונטה תנסה לרכוש בינואר את כוכב נאפולי שמסיים חוזה בקיץ. מינו ראיולה הציב בפני לאפורטה שלושה תנאים, והאם ולאחוביץ' בדרך לפרמיירליג?

תקציר: צפו בשער של מונס דאבור חלוץ הופנהיים מול באייר לברקוזן/ספורט1

העברות

* קוסטאס מנולאס עבר מנאפולי לאולימפיאקוס תמורת 2 מיליון יורו. מנולאס יצא לאיטליה ב-2014 מאולימפיאקוס ושיחק מאז חמש שנים ברומא ושנתיים וחצי בנאפולי.

אוהדי אולימפיאקוס חוגגים עם מנולאס

שמועות

* באיטליה מדווחים שטוטנהאם תנסה לנצל את מצבו של לורנצו אינסינייה בנאפולי, שמסיים את חוזהו בקיץ הקרוב. הקבוצה של קונטה שוקלת להציע סכום נמוך יחסית עבור שחקן נבחרת איטליה בינואר.

* בקטלוניה מדווחים שמינו ראיולה הציב בפני לאפורטה שלושה תנאים כדי שנציגו ארלינג הולאנד יצטרף לקבוצה. 1. הוא יהיה המוביל של הפרויקט שייפתח במועדון. 2. הוא ילבש את החולצה מספר 9. 3. שברצלונה תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה.

* בספרד טוענים שהושג הסכם בין ברצלונה לאינטר על חזרתו של אלכסיס סאנצ'ס לקאמפ נואו בהשאלה. לוק דה יונג יחזור לסביליה ויימכר לאינטר כחלק מהעסקה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 15.12: יובנטוס רוצה את איקרדי, שלא מסתדר עם מסי

לכתבה המלאה
שחקן אינטר אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
יחזור לברצלונה? אלכסיס/GettyImages

* אתלטיקו מדריד רוצה מאוד לרכוש את חלוץ מנצ'סטר יונייטד המאכזב אנתוני מרסיאל.

* באיטליה טוענים שפריז סן ז'רמן סימנה את קינגסלי קומאן כיעד. הקיצוני בן ה-25 מסיים את החוזה שלו בבאיירן מינכן בתום העונה הבאה.

* טוטנהאם תהיה מוכנה להקשיב להצעות בנוגע לדלה עלי המאכזב. לפי הדיווחים האחרונים אנטוניו קונטה הבהיר שהאנגלי בן ה-25 לא בתכניות שלו.

* באיירן מינכן לא תנסה לצרף את אנטוניו רודיגר מצ'לסי בשל העלויות הגבוהות. האלופה הגרמנית רוצה לחדש את חוזהו של ניקלאס זולה.

* דושאן ולאחוביץ' מבוקש במנצ'סטר סיטי, אבל כעת מדווחים באיטליה שגם ניוקאסל מעוניינת בחלוץ פיורנטינה ומוכנה להציע עבורו כ-100 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully