וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה מתפשטת ב-NBA: הארדן ואנטטוקומפו נכנסו לבידוד

שבעה משחקני הנטס הושבתו, הקאמבק של דיווינצ'נזו במילווקי ידחה לאור כניסתו לבידוד. הורטון טאקר נדבק, גם הווארד ומונק לא טסו עם הלייקרס

סטפן קרי חוגג בחדר ההלבשה של גולדן סטייט ווריירס את שבירת שיא השלשות/האתר הרשמי של גולדן סטייט

ההתפשטות המחודשת של הקורונה בעולם לא פוסחת גם על ה-NBA, כאשר כמה מהכוכבים הבכירים בליגה כמו לברון ג'יימס, ג'ואל אמביד ולאמלו בול נאלצו לפספס משחקים העונה בשל בידוד. הלילה (בין שלישי לרביעי) שניים מהכוכבים הגדולים בליגה - יאניס אנטטוקומפו וג'יימס הארדן, הצטרפו לרשימה לאחר שנכנסו בעצמם לבידוד.

קווין דוראנט ג'יימס הארדן ברוקלין. רויטרס
אחד בבידוד, השני סוחב את הקבוצה. הארדן ודוראנט/רויטרס

הכוכב המזוקן של הנטס הוא אחד מתוך שבעה שחקנים של הקבוצה שנכנסו לבידוד, והמצב הזה אילץ את ברוקלין לשחק בסגל דליל במיוחד הלילה נגד טורונטו ראפטורס. למרות זאת, הם הצליחו לנצח לאחר הארכה ולשמור על המקום הראשון במזרח.

מי שהדיחה אשתקד את הנטס בפלייאוף כל הדרך לזכייה באליפות, מילווקי באקס, גם כן סובלת ממכת קורונה בתוך הקבוצה. ווסלי מאת'יוס, שרק לאחרונה הצטרף לקבוצה, היה הראשון להיכנס לבידוד, והלילה הצטרפו אליו אנטטוקומפו ודונטה דיווינצ'נזו, שאמורים להיעדר מהמשחקים הקרובים. האחרון שנעדר מהמגרשים בחצי השנה האחרונה בשל פציעה היה אמור לשוב למגרשים נגד אינדיאנה (בין רביעי לחמישי), אך כעת הקאמבק יצטרך להידחות.

עוד בוואלה!

קרי התגאה: "אני ה-GOAT של הקלעים". הפרשנים תוהים: גדול כמו לברון?

לכתבה המלאה
טיילן הורטון טאקר, אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס מול סן אנטוניו. Allen Berezovsky, GettyImages
גם בלייקרס יש קורבנות. הורטון טאקר/GettyImages, Allen Berezovsky

כזכור, לברון ג'יימס כבר נעדר העונה בשל בדיקה חיובית, וכעת הקורונה הכתה פעם נוספת בלוס אנג'לס לייקרס. טיילן הורטון טאקר דווח כמי שנמצא חיובי לנגיף, והלילה הודיעו כי גם דווייט הווארד ומאליק מונק נכנסו לבידוד ולא טסו עם הקבוצה לדאלאס, שם יתארחו אצל המאבריקס.

הקבוצה שסבלה עד כה הכי הרבה מהקורונה היא שיקגו בולס, אצלה לא פחות מעשרה שחקנים נכנסו לבידוד, כולל צמד הכוכבים זאק לאבין ודמאר דרוזן. על פי חוקי ה-NBA, קבוצה מחויבת לשחק כל עוד יש לה שמונה שחקנים כשירים, ולאור זאת משחקיה מול דטרויט וטורונטו נדחו. זו הייתה הפעם הראשונה העונה שמשחק נדחה מסיבה זו, אך בתקופה הקרובה עלולות להיות דחיות נוספות אם המגמה תימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully