וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדיס פארקר יצאה מהארון, וחשפה את נישואיה ובת זוגה

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 15:00

עם תמונה מהחתונה לצד אחיה אנתוני פארקר, הכדורסלנית האגדית חשפה שבת הזוג שלה בהיריון. לקנדיס בת מנישואים קודמים עם הכדורסלן שלדן וויליאמס

אנתוני פארקר בביקורו הקודם בישראל/צילום: ברני ארדוב, עריכה: אוהד פיטר

כוכבת ה-NBA קנדיס פארקר הצהירה הלילה (בין שלישי לרביעי) שהיא נשואה, לאישה, ושבת הזוג שלה בהיריון. פארקר בת ה-35 בירכה את בת הזוג שלה, הכדורסלנים הרוסייה אנה פטרקובה, לכבוד יום הנישואים שלהן - בפעם הראשונה למעשה שהיא חושפת שהיא נשואה לאישה ושהיא לסבית.

"לפני שנתיים זכיתי לשאת לאשה את החברה הכי טובה שלי, לעיני המשפחה שלי והחברים הקרובים, והלב שלי כמעט התפוצץ", כתבה פארקר, "בכיתי כמו תינוקת. המסע לא היה קל. אני גאה בנו, ובמה שבנינו ביחד". בתמונה מהחתונה שלה נראה בין החוגגים גם אחיה הגדול, אנתוני פארקר, לשעבר כוכב מכבי תל אביב.

קנדיס פארקר בחתונתה לצד אחיה אנתוני פארקר. האינסטגרם של קנדיס פארקר, אתר רשמי
אנתוני חוגג עם אחותו הקטנה/אתר רשמי, האינסטגרם של קנדיס פארקר
קנדיס פארקר עם בתה ובת זוגה. האינסטגרם של קנדיס פארקר, אתר רשמי
פארקר, בת זוגה והבת ליילה/אתר רשמי, האינסטגרם של קנדיס פארקר

פטרקובה הייתה שחקנית נבחרת רוסיה במשחקים האולימפיים ב-2012. השתיים שיחקו יחד באקטינבורג הרוסית. פארקר כידוע היא אחת הכדורסלניות הכי מפורסמות בארה"ב. היא זכתה באליפות המכללות פעמיים עם טנסי, לאחר מכן נבחרת ראשונה בדראפט, נבחרה לרוקי השנה, הייתה ה-MVP של הליגה פעמיים, והשנה זכתה באליפות עם שיקגו, השנייה שלה בקריירה.

היא הייתה נשואה בעבר לכדורסלן שלדן וויליאמס, ולשניים יש בת משותפת, ליילה בת ה-12. הם התחתנו ב-2008, ונפרדו באוגוסט 2016. כאמור זו הפעם הראשונה שהיא חושפת את הזוגיות שלהן. בארה"ב מעריכים שעד עתה לא עשתה זאת כדי להגן על בת זוגה הרוסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully