וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים הרגישו את זה": גווארדיולה סיפק הסבר ל-0:7 המטורף

מנצ'סטר סיטי דרסה את לידס ושמרה על פסגת הפרמיירליג, ביילסה המובס הודה ש"הייתה תחושה שככה ייראה המשחק" והמאמן המנצח סיפק הסבר מפתיע להתפוצצות. כל השיאים והמספרים

תקציר: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:7 את לידס/ספורט1

מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לנצח בעונה שעברה את לידס יונייטד, אבל באליפות היא כידוע זכתה ללא יותר מדי הפרעה. אמש (שלישי) הגיעה הנקמה של פפ גווארדיולה ושחקניו בחבורה של מרסלו ביילסה, בדמות 0:7 מדהים ששבר לא מעט שיאים ובעיקר איפשר לאלופה לשמור על פסגת הפרמיירליג לפחות מחזור נוסף.

שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שביעייה מושלמת. שחקני מנצ'סטר סיטי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי פתחה את במשחק בסערה ועלתה ליתרון כבר בדקה השמינית משער של פיל פודן, והיה זה השער ה-500 של מנצ'סטר סיטי בליגה בעידן פפ גווארדיולה - תוך חמש שנים וב-207 משחקים בסך הכל הגיעו הסיטיזנס למספר כה מטורף של שערים, נתון היסטורי שכמובן אף מאמן באנגליה לא יכול לזקוף לעצמו להוציא את פפ גווארדיולה.

כעבור חמש דקות הכפילה סיטי את יתרונה וגם אז נשבר מעין שיא, כי ג'ק גריליש, הרכש שעלה הקיץ כ-100 מיליון לש"ט, כבש את שערו הראשון אי פעם בנגיחה במסגרת הפרמיירליג. זהו בסך הכל היה שערו ה-17 אמנם, אבל כל 16 הקודמים - מהם 15 באסטון וילה - היו עם הרגליים. עד ההפסקה הראה לוח התוצאות 0:3 וזה הסתיים בשביעייה נדירה.

ועכשיו למספרים ההיסטוריים באמת: מרסלו ביילסה בן ה-66 הדריך 568 משחקים בקריירה כמאמן קבוצות וזו השביעייה הראשונה אי פעם שהוא סופג. זהו גם ההפסד הגדול ביותר בהיסטוריה של לידס בפרמיירליג וכזה שמשווה את הפסדי השיא שלה בעבר בליגה האנגלית הראשונה, אחרי שזה קרה לה גם בנובמבר 1966 מול ווסטהאם ובספטמבר 1979 נגד ארסנל. לידס גם הובסה בסטוק 8:1, אבל זה קרה אי שם ב-1934. עבור סיטי, יש לציין, זהו הניצחון השני הכי גבוה בהיסטוריה בליגה, רק ה-0:8 על ווטפורד ב-2019 היה גבוה יותר.

מרסלו ביילסה מאמן לידס. רויטרס
שביעייה ראשונה שהוא סופג כמאמן קבוצה. ביילסה/רויטרס

בסיום המשחק אמר ביילסה המושפל: "התחושה מהדקה הראשונה הייתה שככה ייראה המשחק ושזה לא הולך להשתנות. זה לא שמנצ'סטר סיטי שיחקה טוב כמו שאנחנו היינו רעים. סיטי משחקת תמיד אותו הדבר, אבל אנחנו לא שיחקנו בארבע השנים האחרונות כל כך גרוע".

להבדיל, המאמן המנצח גווארדיולה אמר: "הייתה אווירה פנומנלית באצטדיון וכמובן שזה היה משחק טוב שלנו. כל הכרטיסים נמכרו מראש וראיתם מה קרה על הדשא, השחקנים הרגישו את זה - זו אותה חבורה שבשנה שעברה הפסידה 5 נקודות ללידס, למעט ג'ק (גריליש)".

גווארדיולה גם נשאל על יכולתו של דה בראונה, ששב להרכב וכבש צמד: "אנחנו זקוקים לו. אנחנו יחד כבר שש שנים מה שהוא עושה זה פשוט מדהים. לאט לאט הוא יחזור לעצמו , הוא היה פצוע ואחר כך חלה בקורונה ויצא מהקצב, אבל בתקווה בקרוב הוא יחזור לעצמו כי אנחנו באמת זקוקים לו". אגב, במשחקי הבית בליגה יש לדה בראונה 30 שערים ו-50 בישולים ב-83 משחקים בהם פתח בהרכב. נתון מדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully