וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "אי אפשר לנצח בחוץ עם 17 איבודים, אפשרנו סלים קלים"

14.12.2021 / 22:31

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-90:79 לפנרבחצ'ה: "המומנטום השתנה אחרי שחזרנו וזה נהיה קשה. הרבע השלישי היה לא טוב, נלחמנו יותר מבמשחק הקודם"

המשבר של מכבי תל אביב נמשך, והערב (שלישי) היא ספגה הפסד חמישי ברציפות ביורוליג, כאשר נכנעה לפנרבחצ'ה 90:79 וירדה למאזן 8:7 שלילי. עבור מאמן הקבוצה, יאניס ספרופולוס, היה זה המשחק ה-100 כמאמן הצהובים ביורוליג, ויחד עם ז'ליקו אוברדוביץ' הוא היחיד שהגיע לכמות כזו של משחקים בשתי קבוצות שונות. עם זאת, לא כך קיווה היווני שהמשחק ה-100 הסתיים.

שחקני מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
עוד משחק, עוד הפסד. שחקני מכבי תל אביב/אודי ציטיאט

"הרבע השלישי שלנו היה לא טוב, ההפרש עלה ל-21 נקודות", אמר ספרופולוס, "ברבע האחרון הצלחנו להוריד לחמש הפרש, ברגע הזה החטאנו זריקה פנויה, ריבאונד ברח לנו וזה לא נתן לנו להתקרב לפנרבחצ'ה יותר. מהנקודה הזאת זה כבר היה מאוד קשה".

המאמן היווני המשיך: "נלחמנו טוב יותר מבמשחק הקודם, אבל הרבע השלישי הלא טוב, בו החטאנו לייאפים ואפשרנו לפנר לקלוע סלים קלים מהצד השני, יצר הפרש גדול והיה לנו קשה מאוד לחזור. כשהורדנו לפיגור חמש השתנה המומנטום של המשחק אחרי שהחטאנו זריקה פנויה. אי אפשר לנצח משחק חוץ עם 17 איבודים, קשה לקלוע נקודות וזה מאפשר ליריבה להגיע למצבים קלים יותר, זה מה שקרה הערב".

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
מכבי במאזן שלילי. ספרופולוס/אודי ציטיאט

"למרות שבמחצית הראשונה היינו במשחק, במחצית השנייה יכולנו להיות יותר טובים בהגנה, בעיקר ברבע השלישי, והיינו יכולים להיות יותר חכמים בהתקפה", קבע ספרופולוס, "הרבע השלישי שלנו היה לא טוב, אבל הצלחנו לחזור. נילחם חזק כדי לנצח את המשחק הבא בבית. הבעיה שלנו במשחק הזה לא הייתה קשורה לחלוקת הנקודות אלא שהיינו צריכים לשחק הגנה יותר טובה ולא לאבד כל כך הרבה כדורים. פנר ניצחה את המשחק עם שמונה שחקנים בדיוק כמו שאנחנו שיחקנו".

במסגרת המחזור הכפול של היורוליג, מכבי תל אביב תארח בחמישי את מחזיקת המפעל, אנאדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully