וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "משחק רע מאוד שלנו, לא ככה רצינו לשחק"

13.12.2021 / 23:22

מאמן הפועל ירושלים לא מרוצה מיכולת שחקניו למרות ה-75:87 על הפועל תל אביב: "מאוכזב, אבל מצאנו את הדרך לנצח וזה מה שחשוב"

10 המהלכים הגדולים של הליגה הספרדית, המחזור ה-12/ספורט1

בהפועל ירושלים שמחו וחגגו עם האוהדים שהגיעו לדרייב אין לאחר ניצחון החוץ הערב (שני) 75:87 על הפועל תל אביב. הקבוצה של יותם הלפרין פתחה טוב וברחה ליתרון דו ספרתי, אך ראתה את האקסים עידן זלמנסון, ג'ייקובן בראון וג'וש אוואנס מחזירים את המארחת ומעבירים אליה את היתרון. עם זאת, הירושלמים הגיבו בריצת 4:18 קטלנית ברבע האחרון והבטיחו ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. ג'יילן אדאמס (22) וסולימאן בריימו (21) הוליכו את קלעי המנצחת.

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין: "משחק רע מאוד שלנו, זה לא הדרך שרצינו לשחק היום, גם הגנתית וגם התקפית, לא היינו שם היום. אני ברמה האישית מאוכזב היום, אבל מצאנו את הדרך לנצח וזה מה שחשוב. לא שיחקנו כדורסל טוב, קלענו 87 נקודות ולא שיחקנו כדורסל טוב, הרבה פוזשנים היו ריקים מתוכן של כדורסל, אם נרצה מתישהו לשחק בשלבים יותר גבוהים גם בליגת האלופות וגם בליגה, אנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו. אני אתן קרדיט לשחקנים, למאמן יש שליטה עד גבול מסוים, כשהמשחק חי השחקנים צריכים להוציא לפועל. העומק שלנו בסוף נתן לנו את הריצה הזאת, אין סיבה שנשחק את הכדורסל ששיחקנו היום, עם כל זה שאני שמח על הניצחון".

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו מול שחקן הפועל תל אביב עידן זלמנסון. דני מרון
"אין ספק שהוא מוסיף לנו המון, גם ברמת הניסיון". בריימו/דני מרון

על בריימו: "הוא צריך להיכנס יותר לכושר, הוא לא שיחק הרבה בספרד, אבל אין ספק שהוא מוסיף לנו המון, גם ברמת הניסיון שזה מכריע. זה שחקן מאוד דומיננטי בליגה".

על המשך דרכו על הקווים: "יש מאמנים מצוינים שיהיו על המדף בשלב כזה או אחר, ההחלטה שלנו שברגע יהיה מועמד פוטנציאלי מבחינת ההנהלה יהיה צריך לדבר על זה, אבל השאלה לגביי צריכה להיות מופנית להנהלה. יש לתפקיד הזה אתגרים, זה הדבר הכי קרוב להיות שחקן. המשחק היום הוא סימן שאנחנו לא מספיק טובים, צריך לרדת לקרקע כי נשחק נגד קבוצות יותר טובות, כשמנצחים זה כיף, וכשמפסידים זה חרא. יהיו תקופות רעות ומשחקים קשים, שם נימדד".

עוד בוואלה! ספורט

גברה על האקסים: הפועל ירושלים ניצחה 75:87 בחוץ את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. דני מרון
לא מרוצה מהיכולת של שחקניו. הלפרין/דני מרון

מאמן המפסידה דני פרנקו אמר בסיום: "נפלנו מהרגליים. שיחקנו נגד קבוצה עמוקה מאוד, הצלחנו לעשות עבודה טובה על אובסוהן וחלק מכם רואים את ירושלים יותר ממני, בדיעבד אני לא חושב שהיינו צריכים להשקיע בו כל כך הרבה כי גרמנו להם לשחק איתו קילפטריק ואדאמס להרבה דקות, היה להם הרכב עם הרבה יכולת אישית ברמה גבוהה. בהרבה דקות עשינו עבודה הכי טובה שיכולנו, ומה שעשה את ההבדל במחצית השנייה, זה העובדה ששיחקנו בלי בר, היינו צריכים להוריד מג'ייקובן את הנטל הזה של להוביל את הכדור, לנהל את המשחק ולייצר".

פרנקו הוסיף: "במשך 32 דקות עשינו את מה שרצינו לעשות. היינו צריכים עוד קלף כדי לנצח את המשחק. אולי מחצית שנייה יותר טובה של ג'יימס יאנג, היינו צריכים עוד משהו, קיבלנו משחק טוב מג'וש אואנס וזלמנסון, לא היה לנו עוד משהו, וזה לא היה שם בשבילנו. היה שלב שרמת הביצוע שלנו משני צידי המגרש ירדה. האנשים שהיו על המגרש עשו את מה שהם יכולים לעשות, זה לא הספיק לנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully