וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון צפויה לצרף את גייב לוין

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 15:44

הפורוורד (27, 2.02) היהודי ששיחק בשלוש השנים האחרונות בבני הרצליה, אך הרבה להיפצע, צפוי לחזק את הסגל של גיא גודס. אחרי הניצחון באילת, מחמאות בקבוצה למוריס ווטסון, דיימון סימפסון ונועם דוברת

10 המהלכים הגדולים של הליגה הספרדית, המחזור ה-12/ספורט1

מכבי ראשון לציון צפויה לצרף את המתאזרח גייב לוין, ששיחק בשנים האחרונות בבני הרצליה. לוין היה מועמד למספר רב של קבוצות עד כה בעונה הנוכחית, כשמכבי חיפה עשתה מאמצים גדולים על מנת להחתים אותו, אך נראה שישחק לבסוף בקבוצה מעיר היין.

לוין (27, 2.02) הוא בוגר אוניברסיטת לונג ביץ' סטייט משנת 2018. הוא הגיע לבני הרצליה כרוקי ושיחק 12 משחקים בלבד בקבוצה, כשלתקופה ארוכה היה מושבת ועזב את ישראל, ולבסוף ירד איתה לליגה הלאומית. גם במהלך עונת 2019/20 שיחק עם הרצליה בליגה השנייה, אך סיים את העונה עוד לפני פרוץ הקורונה. בעונה שעברה פתח מצוין את העונה בהרצליה, נפצע, עזב את ישראל, שב לסיום העונה ורשם 7.5 נקודות ו-3.4 ריבאונדים בממוצע.

אלייז'ה תומאס שחקן בני הרצליה עם גייב לוין. אודי ציטיאט
גייב לוין במדי בני הרצליה בעונה שעברה/אודי ציטיאט

בראשון לציון שמחו מאוד על הניצחון אמש באילת, שהגיע אחרי תקופה קשה. בקבוצה פרגנו לגארד החדש מוריס ווטסון, שהצטיין וקלע את סל הניצחון ומרוצים מאוד מהשתלבות שלו, כמו גם מהמאמץ שמראה דיימון סימפסון מאז הגעתו ומהשיפור של כריס קלייברן לאחרונה. מי שעוד זכה למחמאות היה נועם דוברת, שאמנם קלע רק 3 נקודות, אך קיבל 23 דקות בזכות יכולת מצוינת בהגנה ובמועדון מקווים כי זה צעד בכיוון הנכון עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully