וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "נורמלי שלא יהיה שקט במצב הזה, התקרית מאחורינו"

13.12.2021 / 11:40

לפני פנרבחצ'ה (ג', 19:45), מאמן מכבי תל אביב אישר את הפרסום בוואלה! ספורט על העימות בין זיו לנאנלי, ואמר לגבי האחרון: "לא מתעסקים בשמועות שהוא עובר לסין". על בלייזר: "הראה שהוא מוכן לעזור לנו גם ביורוליג"

10 המהלכים הגדולים של הליגה הספרדית, המחזור ה-12/ספורט1

מכבי תל אביב תחל מחר (שלישי, 19:45) את השבוע הכפול שלה ביורוליג במשחק חוץ נגד פרנבחצ'ה באולקר ספורטס אנד איוונט הול באיסטנבול. הצהובים מגיעים למשחק עם רצף של ארבעה הפסדי יורוליג ובמאזן של שבעה ניצחונות מול שבעה הפסדים. נגד הטורקים ניצחו את שני משחקי היורוליג האחרונים שלהם, אך הם עדיין סוחבים גיבנת של פתיחת עונה חלשה עם חמישה ניצחונות מול תשעה הפסדים עד כה.

הניצחון על הפועל באר שבע ביום שבת לא שינה במיוחד את מצב הרוח של הצהובים שיודעים כי הם מגיעים לנקודה קריטית בעונת היורוליג שלהם, שאם לא יצליחו לשנות את המומנטום השלילי שלהם, הם עלולים להיכנס למצב קשה בטבלה.

במכבי מקווים להתאוששות של כמה משחקני המפתח שנמצאים בכושר ירוד, ביניהם דריק וויליאמס וג'יימס נאנלי שכזכור התעמת בשבוע שעבר עם יפתח זיו במהלך אימון ונשלח לחדר ההלבשה. מי שינסה להמשיך את התקופה הטובה שלו בליגה למשחק יורוליג טוב הוא עוז בלייזר, שלאחרונה מקבל יותר הזדמנויות, וצפוי להמשיך כך גם באיסטנבול.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
המשבר ביורוליג יימשך? ספרופולוס/דני מרון

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, המאמן יאניס ספרופולוס אישר את הפרסום בוואלה! ספורט על העימות בין יפתח זיו לג'יימס נאנלי באחד האימונים האחרונים: "אני אומר מהניסיון שלי ולא רק ממכבי, שבכל קבוצה יכול לקרות משהו כזה. אכן היה עימות מילולי, שלחתי אותם לחדר ההלבשה, דיברנו על זה וזה נגמר. כבר שכחנו מזה. אנחנו אחרי ארבעה הפסדים רצופים וזה נורמלי שהמצב יהיה פחות שקט והאימונים יהיו יותר אינטנסיביים, יש לנו את הידע והניסיון כדי להתמודד עם זה".

לגבי הדיווחים הזרים על כך שנאנלי מחפש לעבור לקבוצה בליגה הסינית, ספרופולוס אמר: "אנחנו לא מתעסקים בזה".

המאמן התייחס למשחק מחר: "אנחנו לא בתקופה טובה ויודעים שהעונה אמנם ארוכה ולכל הקבוצות יש נפילות, אבל מצד שני אני צריכים לחזור לנצח וכולם עובדים בשביל זה. אנחנו רוצים לשחק את המשחק שלנו ולייצר יותר בהתקפה, לשחק יותר מהר ולמנוע סלים קלים בהגנה. אף אחד לא שמח מהמצב הנוכחי. מבחינתי, הכי חשוב שהשחקנים יגלו מחויבות כי רק ככה נתגבר על התקופה הזאת"

על היריבה הוסיף היווני: "זו קבוצה טובה מאוד שהשתפרה לאחרונה, למרות המיקום הנמוך שלה בטבלה. היו להם עליות וירידות, אבל יש שם ה שחקנים עם ניסיון יורוליג ומאמן חדש שהביא שינוי למשחק שלהם. אי אפשר לזלזל באף שחקן של פנרבחצ'ה, דיישון פייר בתקופה טובה לאחרונה, ננדו דה קולו מנוסה מאוד ויאן וסלי מגיע אחרי שיא קריירה. נתפקס בו בהגנה וננסה להתיש אותו בשני צידי המגרש. אם נקלע טוב בהתקפה, זה ייתן לנו ביטחון להיות אינטנסיביים גם בהגנה".

לסיום, ספרופולוס דיבר על השיפור של עוז בלייזר: "עוז בתקופה טובה בחודש האחרון, במדריד היה לו משחק טוב והוא גם קלע, אבל לפעמים נקודות זה לא הדבר הכי חשוב. נכון שבתחילת העונה לא שיתפתי אותו ביורוליג, אבל לאחרונה הוא משחק טוב בשתי המסגרות והראה שהוא מוכן לעזור לנו במשחק מחר".

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. Epsilon, GettyImages
האיום הגדול על מכבי תל אביב. יאן וסלי/GettyImages, Epsilon

פנרבחצ'ה מגיעה למשחק מול הצהובים במומנטום טוב אחרי חמישה ניצחונות רצופים בליגה וביורוליג, כולל 80:86 מרשים בחוץ על זניט. יאן וסלי נמצא בכושר נהדר וסוחב את הטורקים, שייתכן שייאלצו להסתדר בלי אכילה פולונרה האיטלקי, שסובל מפציעה. דנילו בארתל ימשיך להיעדר, כאשר מריאל שאיוק, שהחמיץ את המשחק בסנט פטרסבורג, עשוי לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully