וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור ימשיך לעונה נוספת בבאר שבע. שני זרים על הפרק לינואר

13.12.2021 / 6:57

הקרדיט לאריק בנדו ושי הס במצבים הנייחים, התכניות לקראת חלון ההעברות של ינואר, המחמאות של הקפטן לרוני לוי וההבטחה של המאמן שהקבוצה עוד תשתפר: המוליכה סוגרת סיבוב חלומי

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

עם 31 נקודות מתוך 39 אפשריות, 80 אחוזי הצלחה ונתון נהדר של 8 שערי חובה בלבד ב-13 משחקים, הפועל באר שבע יכולה להתרווח היום (שני) וליהנות מהיותה אלופת הסיבוב הראשון. עם 9 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ואפס הפסדים, יכול רוני לוי להיות מרוצה מאוד בעיקר נוכח העובדה שבאר שבע נבנתה הקיץ מחדש עם חילוף כמעט מלא של שחקנים.

אתמול ב-0:2 על הפועל נוף הגליל פתחו רק שני שחקנים, מיגל ויטור ותומר יוספי, שסיימו את העונה שעברה כשחקני הקבוצה. ואולי ההסבר נעוץ בדברים החמים שהפטיר אמש מיגל ויטור על מאמנו. זה היה אחרי קומפלימנטים שהרעיף לוי על הבלם שלו שגם כבש אמש את השער הראשון לרשת הפועל נוף הגליל, אבל הדברים של ויטור בחזרה היו מרשימים: "רוני הביא להפועל באר שבע רצינות, מקצוענות. רוני עובד על הפרטים הקטנים. אנחנו עדיין לא משחקים כמו שהוא רוצה אבל אנחנו בונים משהו יפה כאן העונה ואני מקווה שנמשיך ונשתפר. כולן בליגה היו רוצות להתחלף עם הפועל באר שבע".

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור חוגג שער. דני מרון
"אנחנו עדיין לא משחקים כמו שרוני רוצה". מיגל ויטור/דני מרון

ויטור ימשיך בהפועל באר שבע לעונה נוספת. הוא כבר החל בשיחות עם המנהל המקצועי אליניב ברדה ויש נכונות מצד שני הצדדים לסגור חוזה לעונה אחת בהקדם. רוני לוי אמר אמש על ויטור: "עברתי כוכבים בקריירה שלי ומיגל ויטור הוא מודל לחיקוי. זה שחקן נהדר ביכולות שלו ובאישיות שלו. כיף לי שיש שחקן כזה בהפועל באר שבע. כל השחקנים הולכים אחריו בא ובמים".

אתמול כבשה באר שבע עוד שני שערים ממצבים נייחים. הראשון בכדור קרן של רמזי ספורי לראש של ויטור והשני משער בכדור חופשי של ספורי. שני השערים האלה מצטרפים לעוד שערים רבים שכבשה הקבוצה העונה ממצבים נייחים ובסך הכל יש לה 13 שערים מתוך 21 ממצבים נייחים.

לוי פירגן אמש לשני עוזריו אריק בנדו ושי הס וסיפר כי הם אמונים באימונים על המצבים הנייחים ואם במועדונים אחרים אנשי מקצוע מקבלים קרדיט על שערים ממצבים נייחים, גם עוזר המאמן וגם מאמן השוערים הס ראויים לתשבחות על המרכיב הזה במשחק של הקבוצה.

עוד בוואלה!

גורדנה: "הגנה מביאה תארים ולא התקפה, בזה אנחנו טובים יותר ממכבי חיפה"

לכתבה המלאה
רוני לוי, מאמן הפועל באר שבע, עם אריק בנדו, עוזר המאמן. מאור אלקסלסי
עוד שני שערים ממצבים נייחים. בנדו/מאור אלקסלסי

למרות המיקום הראשון בטבלה, בבאר שבע נערכים לחלון ינואר ומתכוונים להנחית בקבוצה לפחות זר אחד לקישור ואולי אף שניים במידה שדוידה פטרוצי ישוחרר. לוי אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "סיימנו את הסיבוב הראשון במקום הראשון בזכות. אף אחד לא נתן לנו מתנות. ניצחנו במגרשים קשים, קבוצות חזקות אבל יחד עם זאת זה רק הסיבוב הראשון. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר. מדובר בקבוצה חדשה שעוברת תהליך והתפקיד שלי ושל הצוות המקצועי הוא לייצר קבוצה חדשה עם סגנון חדש. השחקנים שלי מאוד טקטיים ומאוד רציניים ומגיעות להם הרבה מחמאות. אני בטוח שבהמשך העונה ניתן עוד הרבה סיבות לקהל שלנו להיות מרוצה".

על הסטטיסטיקה שאומרת שמי שמסיימת ראשונה את הסיבוב הראשון גם זוכה בדרך כלל באליפות, אמר המאמן: "הלוואי שהסטטיסטיקה הזו תתגשם גם העונה. אנחנו בסדרה טובה מאוד כרגע. ניצחנו במשחק שהיה לנו רק מה להפסיד". על התחושה שזו רק שאלה של זמן עד שמכבי חיפה תעלה למקום הראשון, אמר לוי: "יש לי חבר'ה נהדרים. הקבוצה בגרף התקדמות טוב מאוד ואנחנו רק נשתפר. אני לא מתרכז בתחרות וביריבות אלא רק בתוצאות של המשחקים הקרובים. אנחנו נלך ונהיה טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully