וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה: "הגנה מביאה תארים ולא התקפה, בזה אנחנו טובים יותר ממכבי חיפה"

קשר הפועל באר שבע ערך השוואה עם האלופה, מאמנו רוני לוי לאחר סיבוב ללא הפסד: "זה סוג של הישג קטן". גם הוכנבוים מרוצה

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

לראשונה מאז האליפות האחרונה שלה ב-2017/18, הפועל באר שבע היא אלופת הסיבוב הראשון בליגת העל. הקבוצה מבירת הנגב לא התקשתה לנצח הערב (ראשון) בטרנר 0:2 את הפועל נוף הגליל ובכך סגרה לראשונה בתולדותיה סיבוב ראשון ללא הפסד בליגה הבכירה ופתחה פער של חמש נקודות ממכבי חיפה, שתארח מחר את בית"ר ירושלים. רמזי ספורי המשיך את העונה הנהדרת שלו עם בישול למיגל ויטור (26) ושער בכדור חופשי ממרחק (45).

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי מחבק את רמזי ספורי. דני מרון
רוני לוי עם כוכב הסיבוב שלו, רמזי ספורי/דני מרון

רוני לוי, מאמן הפועל באר שבע: "מבחינת התוצאות, זה סוג של הישג קטן. אני גאה בשחקנים ובקהל. זה מסוג המשחקים שאנחנו צריכים לנצח ואני מצפה מעצמנו ליותר. במחצית השנייה הייתה ירידה, מגיע לנוף הגליל מחמאות על כך. היינו צריכים לעשות את השער השלישי ולהיות יותר רגועים. אני חייב להיות הוגן לגבי עצמי, החילופים מבחינה מסוימת לא היו נכונים. אני בטוח שנהיה טובים יותר בהמשך. אני מרגיש טוב עם עצמי ויודע שכל הזמן בוחנים אותי בזכוכית מגדלת".

כאשר נשאל על מכבי חיפה, השיב לוי: "אני פחות מתרכז ביריבות אלא בקבוצה שלי. זו קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים חדשים שכל אחד בא עם הסגנון שלו והדרך שלו. אנחנו כל הזמן מנסים למצוא את הדרך הנכונה, משנים סגנונות ויודעים שככל שיעבור הזמן נהיה חזקים וטובים יותר".

רועי גורדנה סיכם: "משחק טוב שלנו במחצית הראשונה, במחצית השנייה קצת ירד הקצב ואנחנו מנסים לעבוד על זה. אנחנו שמחים על הסיבוב הזה, אבל הוא רק הראשון. העיקר שנמשיך ככה. אני כן מרוצה מעצמי למרות שאני לא כינור ראשון כאן. יש כרגע שחקנים שנמצאים בפורמה יותר טובה, אני מכבד את זה. זה חלק מהמצב בקבוצה גדולה ונתמודד גם עם זה. מכבי חיפה? זו קבוצה מאוד איכותית וטובה, אבל אנחנו קבוצה יותר חזקה הגנתית. הם מצליחים לייצר ולכבוש המון שערים, אבל מה שמביא תארים זו ההגנה ובזה אנחנו הרבה יותר טובים. אנחנו לא מסתכלים עליהם כרגע, נחכה לראות מה יהיה בסוף השנה".

עוד בוואלה!

אלופת הסיבוב: 0:2 ביתי להפועל באר שבע על הפועל נוף הגליל

לכתבה המלאה
ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. דני מרון
מרוצה מהסיבוב הראשון. ירון הוכנבוים/דני מרון

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל נוף הגליל: "מצד אחד אני מאוד מאוכזב, מצד שני אני מרוצה מהשחקנים. באר שבע זה לא בלוף, 13 משחקים ללא הפסד זה הישג יפה, אבל לא ראיתי שהם הגיעו ליותר מדי מצבים. הגולים היו ממצבים נייחים. יחסית למעמד ולפצועים שלנו היינו בסדר. אני בכל זאת כועס ומאוכזב שאנחנו סופגים כך ממצבים נייחים, זה מתסכל. זה לא ה-DNA שלנו, בטח לא שלי שסבא שלי ברח מהנאצים - אנחנו תמיד באים להילחם. ידענו שיש פערי איכויות, אבל סגרנו פערים יפה מאוד לדעתי. לא באנו כנועים למשחקים מול הגדולות, מול מכבי תל אביב השגנו נקודה. יש פה חבר'ה טובים שעשו אחלה סיבוב. לא היינו רגע אחד מתחת לקו האדום וזה הישג יפה. סך הכול אני מרוצה".

הקשר אלעד שחף הוסיף: "לכל משחק אנחנו באים עם ציפיות לנצח, זה לא צלח. חבל על חוסר הריכוז שגרם למשחק לברוח לנו. אנחנו צריכים להתאושש לקראת המשחקים הבאים. אנחנו צריכים להרים את עצמנו ואני מרגיש שאנחנו יכולים לעשות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully