וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליליאן תוראם: "בברצלונה היה שחקן שמגיע שיכור. נעלנו אותו בחדר"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 9:07

כדורגלן העבר שיחגוג 50 בעוד כשלושה שבועות: "כשרונאלדו היה נוגע בכדור, כולם נכנסו לכוננות. זידאן מעל הכול היה חרוץ"

תקציר: ונציה - יובנטוס 1:1/ספורט1

כדורגלן העבר ליליאן תוראם, התראיין בצרפת וסיפר על כמה מהחוויות שצבר בקריירה המפוארת שלו. תוראם יחגוג ב-1 בינואר 2022 את יום הולדתו ה-50 ומאחוריו זכיות במונדיאל ובאליפות אירופה, תארי סקודטו באיטליה ועוד.

ליליאן תוראם במדי יובנטוס, מול רונאלדו במדי ריאל מדריד. Sandra Behne, GettyImages
"כשאתה פוגש את הטובים בעולם, אתה לומד ליהנות מהאתגר נגדם". תוראם ליד רונאלדו/GettyImages, Sandra Behne

תוראם סיפר בריאיון על זיכרון מיוחד מהשנים 2006-2008, אז שיחק בברצלונה: "בברצלונה היה שחקן - לא אנקוב בשמו - שלעתים קרובות מדי לא היה יכול להתאמן. היו בקרים שהוא היה מגיע ומיד הבנו שהוא לא במצב טוב. היינו נועלים אותו בחדר הטיפולים והוא היה הולך לישון על אחת ממיטות המסאז'ים. האנשים שהגיעו לצפות באימונים לא הבינו איפה הוא".

המגן לשעבר נזכר: "חלוץ ששיחקתי נגדו? אם יש מישהו אחד שצריך לציין, אין ספק שזה רונאלדו. כשהוא נגע בכדור, כל השחקנים על כר הדשא היו בכוננות. הוא היה מסוגל לבצע פעולה אחת שמיד מובילה לשער. אני חייב להגיד שלמרות הקושי, מאוד נהניתי לשחק נגדו. כשאתה פוגש את הטובים בעולם, אתה לומד ליהנות מהאתגר נגדם".

על זינדין זידאן, איתו חלק חדר הלבשה במשך שנים ארוכות בנבחרת צרפת, אמר תוראם: "פגשתי אותו בפעם הראשונה כשהיינו בני 17.5-18. לא האמנתי שמישהו בגיל שלי מסוגל לטפל ככה בכדור. מה שלא אהבתי זה שהיו אנשים שחשבו שכל הסיפור של זידאן היה כישרון טבעי. אז זהו שלא! מעל הכול הוא עבד קשה, היה מאוד קפדני כלפי עצמו והיה לו המון אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully