וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה פתח בחמישייה וקלע 4 נקודות, יוטה הביסה את וושינגטון

הישראלי קיבל הזדמנות ופתח במקום קוזמה (קורונה), אבל לא עזר לקבוצתו הדועכת שהובסה 123:98 אחרי התפרקות במחצית השנייה. אבדיה הוסיף 6 ריבאונדים ו-2 חסימות ב-23 דקות, אבל וושינגטון לא הצליחה לעצור את דונובן מיטשל

10 המהלכים הגדולים של הליגה הספרדית, המחזור ה-12/ספורט1

וושינגטון וויזארדס חזרה הלילה (בין שבת לראשון) לסורה, כשהובסה בבית 123:98 על ידי יוטה האורחת, וירדה למאזן 12:15. וושינגטון עוד הוליכה בנקודה בהפסקה, אבל במחצית השנייה הג'אז פירקו את הוויזארדס 47:73 בדרך לניצחון שביעי ברציפות. יוטה (7:19) השלימה ניצחון רביעי בחוץ במסע שלה במזרח. עבור הווזיארדס זה הפסד רביעי בחמישה משחקים, והפסד תשיעי ב-14 משחקים אחרי פתיחה נהדרת לעונה, שהמומנטום שלה נשחק לחלוטין.

דני אבדיה קיבל הלילה הזדמנות ואמון כשהמאמן ווס אנסלד ג'וניור החליט לפתוח איתו בחמישייה במקום קייל קוזמה, שנמצא חיובי לקורונה. אבדיה, שהועדף בחמישייה על פני דאוויס ברטנס, שיחק 23 דקות, קלע 4 נקודות (2 מ-6 מהשדה, 0 מ-2 מהשלוש), והוסיף 6 ריבאונדים, אסיסט אחד ושתי חסימות.

אבדיה קלע את 4 הנקודות שלו כבר ב-5 הדקות הראשונות (דחק פנימה ריבאונד התקפה והוסיף סל נוסף בחדירה), ונתן אסיסט נהדר למונטרזל הארל ברבע השני אחרי שלקח ריבאונד ורץ את כל המגרש, אבל במחצית השנייה דעך יחד עם כל חבריו.

דני אבדיה מול מייק קונלי, יוטה ג'אז מול וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
עבודה לא רעה בהגנה, לא מספיק טובה בהתקפה. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith
דונובן מיטשל יוטה ג'אז מול וושינגטון. Patrick Smith, GettyImages
מחצית שנייה דומיננטית. מיטשל ויוטה/GettyImages, Patrick Smith

אבדיה לא יכול היה לעזור הלילה לוושינגטון הדועכת, שפיגרה בכל קטגוריה מול יוטה המצוינת, ואיפשרה לאורחים לחגוג בצבע. רודי גובר קלע 20 נקודות וקלט 11 ריבאונדים, חסן ווייטסייד קלע 18 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים, ושני הסנטרים קלעו ביחד ב-17 מ-19 מהשדה. בנוסף, וושינגטון לא הצליחה לעצור את דונובן מיטשל, שסיים עם 28 נקודות ו-4 מ-9 מהשלוש.

המחצית הראשונה הייתה צמודה, כללה 11 שינויי הובלה ו-6 פעמים שוויון, ובסיומה וושינגטון הוליכה בנקודה. הוויזארדס היו בפיגור 3 בלבד לקראת סוף הרבע השלישי, אבל יוטה סיימה אותו בריצת 4:13 כדי לפתוח פער, שברבע האחרון כבר הפך להתפרקות. בראדלי ביל קלע 21 נקודות למפסידים, דניאל גאפורד קלע 14 והוסיף 11 כדורים חוזרים, ראול נטו סיים עם 13.

עוד בוואלה!

בגלל המשקל? וויליאמסון חווה נסיגה בהחלמה ולא יחזור בקרוב

לכתבה המלאה

כעת וושינגטון יוצאת למסע של 6 משחקי חוץ, כולל מפגשים לא קלים מול דנבר, פיניקס, יוטה וברוקלין. כשהיא ללא קוזמה לימים הקרובים, יהיה מעניין לראות אותה מתאוששת דווקא בדרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully