וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדברג יפתח כמגן שמאלי במכבי חיפה, דוד ודוניו ישובו ל-11

מנחם וטואטחה לא כשירים למפגש עם בית"ר ירושלים המסובכת (שני, 20:45). בכר יהנה מסגל טרי אחרי המנוחה נגד פיינורד

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

מכבי חיפה

מכבי חיפה תארח מחר (שני, 20:45) את בית"ר ירושלים למשחק שיסגור עבורה את הסיבוב הראשון. בחיפה רוצים להמשיך במומנטום החיובי עם ניצחון נוסף ויהנו מסגל טרי אחרי שמרבית שחקני ההרכב הקבועים נחו נגד פיינורד ביום חמישי. בין השחקנים שישובו להרכב אמורים להיות ג'וש כהן, בוגדן פלאניץ', עלי מוחמד, צ'ארון שרי וכמובן עומר אצילי.

סאן מנחם שסובל מכאבים בכף רגלו, לא נטל חלק באימון הבוקר והוא לא יהיה בסגל למשחק. מי שצפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי הוא שון גולדברג, כאשר עופרי ארד יתופקד לצידו של פלאניץ' במרכז ההגנה. רז מאיר אמור לפתוח כמגן ימני, כאשר אופציה נוספת היא שחוסה רודריגס ישחק בעמדה הזו. גם דין דוד וגודסווי דוניו, שלא פתחו במשחק בהולנד, אמורים להיות ב-11 נגד בית"ר. ברשימת הנעדרים ניתן למצוא פרט למנחם גם את דולב חזיזה המוצהב וכן את טאלב טואטחה, אורי דהן, מוחמד ג'אבר ונטע לביא הפצועים. בשל ריבוי ההיעדרויות, צפוי המאמן בכר לצרף לסגל מחר שני שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון.

ברק בכר אמר היום: "סיימנו את הפרק האירופי ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום החיובי בליגה. אנחנו משחקים נגד מועדון גדול, קבוצה טובה שיש לה שחקנים טובים. תהיה חוויה מאוד גדולה עם אצטדיון מלא ואנחנו רוצים להמשיך לתת לקהל ליהנות מאיתנו".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
עוד שער יבודד אותו בראש טבלת הכובשים. אצילי/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

כשהיא מקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד, בית"ר ירושלים תצא למשחק החוץ אולי הכי קשה בליגה. הקבוצה מהבירה רוצה להימנע מהפסד שלישי ברציפות, אבל יודעת שבשביל שזה יקרה כל השחקנים צריכים להיות בשיאם.

במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן החדש-ישן, יוסי מזרחי אמר על היריבה: "אנסה לעשות את המיטב על פי מה שראיתי במשחקים הקודמים. מכבי חיפה? כולם צריכים לעבור את הגיהנום הזה. אני אגב תמיד אהבתי לשחק שם. כשיש משחק מול 30 אלף איש, שחקן כדורגל אמיתי צריך להאמין בעצמו. היתרון שלהם ברור, אבל כדורגל הוא המשחק היחיד שבו לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת".

המאמן המשיך: "שיחקתי בנבחרת ישראל נגד ספרד בחוץ. התוצאה הייתה צריכה להיות 1:25 לספרדים, משחק של פעם בחיים, אבל זה נגמר בזה שהם השוו בדקה ה-94. אני לא חושב שההפרשים מחר הם כמו באותו משחק. כל בר דעת יהמר על מכבי חיפה, זו קבוצה קטלנית, אבל קודם כל צריך להאמין. לדעת איפה הנקודות הפחות טובות של היריבה ולנסות ללכת על זה".

עוד בוואלה!

יוסי מזרחי: "אמרתי לעצמי שאם יש לי עוד אתגר אחד בחיים - זה עכשיו"

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי עם גל כהן באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מתחיל עם המשחק הכי קשה שיש. מזרחי/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

טריוויה

* 121 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (118 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 48 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-31 תוצאות תיקו.

* שני מפגשים היו בעבר במחזור ה-13: מכבי חיפה ניצחה 2:3 בטדי בדצמבר 1994 עם צמד של חיים רביבו, ובנובמבר 1999 נפרדו הקבוצות ב-1:1 באותו אצטדיון לאחר שגיורגי גחוקידזה ענה לשער של אסי דומב.

* מכבי חיפה מגיעה אחרי ארבעה ניצחונות עם 16 שערים. הפעם האחרונה שכבשה כמות כזו בארבעה מחזורים הייתה באוקטובר-נובמבר 2004, ואז היה לה אפילו שער אחד יותר: 0:5 על בני יהודה, 1:4 על סכנין, 1:4 על הפועל באר שבע ו-1:4 על הפועל חיפה.

* עומר אצילי ודין דוד כבשו בכל ארבעת המחזורים האחרונים. אצילי השווה את הרצף הכי טוב שלו בליגה וכעת יוכל לשפר אותו וגם להתבודד בראש טבלת המבקיעים, בעוד דוד עם שיא אישי חדש.

* מאזן החוץ של בית"ר ירושלים העונה: שני ניצחונות זהים של 0:3 לעומת ארבעה הפסדים על האפס.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: חיפה
קהל: 29135

תוצאות השבת:

בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1
הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:1
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 2:0
מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully