וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "אמרתי לעצמי שאם יש לי עוד אתגר אחד בחיים - זה עכשיו"

12.12.2021 / 12:24

המאמן החדש-ישן של בית"ר ירושלים סיפר על ההחלטה לחזור ("כשהבית נשרף, רצים להציל אותו"). על משחק החוץ נגד מכבי חיפה ביום שני: "כל הקבוצות צריכות לעבור את הגיהנום הזה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

יוסי מזרחי ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים ראשונה מאז שמונה למאמן בית"ר ירושלים. אחרי שגל כהן עמד זמנית על הקווים במקומו של ארווין קומאן הפורש בהפסד למכבי תל אביב (2:1), מזרחי ינסה להוציא את הקבוצה לדרך חדשה דווקא במשחק החוץ מול מכבי חיפה מחר (20:45).

יוסי מזרחי מאמן הפועל קטמון. אדריאן הרבשטיין
השינוי ישפיע? יוסי מזרחי/אדריאן הרבשטיין

על המשחק נגד מכבי חיפה: "קשה מאוד בכמה ימים לתהות על הקנקן. אנסה לעשות את המיטב על פי מה שראיתי במשחקים הקודמים. מכבי חיפה? כולם צריכים לעבור את הגיהנום הזה. אני אגב תמיד אהבתי לשחק שם. כשיש משחק מול 30 אלף איש, שחקן כדורגל אמיתי צריך להאמין בעצמו. היתרון שלהם ברור, אבל כדורגל הוא המשחק היחיד שבו לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת".

על ההחלטה לענות בחיוב להצעה לאמן את בית"ר: "זה נבע מההבנה איזה מאמנים בית"ר יכולה להביא בתקציב שלה. הבעיות הכלכליות הצריכו התגייסות למשימה. לקחו לי כמה ימים להתלבט ועד שלא הייתי שלם עם עצמי לא נתתי תשובה חיובית. נולדתי בבית וגן וכשהבית נשרף הולכים להציח אותו. יש הרבה בעיות מקצועיות וכלכליות, אבל אמרתי לעצמי שאם יש לי עוד אתגר אחד בחיים - זה זה".

על יחסי הכוחות מול האלופה: "שיחקתי בנבחרת ישראל נגד ספרד בחוץ. התוצאה הייתה צריכה להיות 1:25 לספרדים, משחק של פעם בחיים, אבל זה נגמר בזה שהם השוו בדקה ה-94. אני לא חושב שההפרשים מחר הם כמו באותו משחק. כל בר דעת יהמר על מכבי חיפה, זו קבוצה קטלנית, אבל קודם כל צריך להאמין. לדעת איפה הנקודות הפחות טובות של היריבה ולנסות ללכת על זה".

עוד בוואלה!

מאיפה מתחילים? על העתיד המעורפל של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

על השינויים שהוא מתכנן: "מי יילך, מה יילך, צריך לחכות ולראות. אימנתי בזמנו את הפועל ירושלים והשארתי אותה בליגה שלוש שנים עם תקציב של מיליון שקל. לא הכול כסף. צריך שיהיו לך חיילים שמסוגלים לעמוד במשימה שאתה נותן להם. שינויים בינואר? בינתיים צריך להביא נקודות, להמציא שיטת משחק שתתאים לסוג השחקנים שיש פה. צריך למצוא איזון בקבוצה הזו, באיזו שיטה לשחק, עם מי לשחק - בינתיים אני בחיתולים בעניין הזה".

המאמן סיכם: "התחלתי את קריירת האימון שלי בסיטואציה דומה. הייתי עוזר של אמציה לבקוביץ', היינו מקום אחרון, עשינו שישה ניצחונות ועלינו למקום הראשון. כנראה זה משהו מובנה, האתגר הזה. אומרים שאני מזוכיסט, אבל לא - אני בסך הכול אוהב כדורגל ואוהב את המועדון הזה. אני מכיר אנשים בני 40 עם הרבה פחות תשוקה לכדורגל ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully