וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "כדי לייצר אפקט הרתעה, צריך קודם כל לנצח בבית"

מאמן מכבי תל אביב לקראת הפועל חדרה (שני, 20:15 בספורט1): "צריכים שהבית יהיה מבצר". מוחמד אוסמן בספק אצל היריבה

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב

המאמן ברק יצחקי אמר לקראת המשחק: "אם אנחנו רוצים לייצר אפקט הרתעה, אנחנו צריכים לעשות את זה קודם כל בבית שלנו. אמנם ניצחנו בכל משחקי החוץ מאז שמוניתי, אבל בבית קצת התקשינו וזה מה שצריך לשנות. אמנם לא הפסדנו באותם משחקים, אבל גם לא ניצחנו. אנחנו צריכים שהבית יהיה המבצר שלנו וקודם כל לשחק כדורגל טוב, כדי להתחיל את מסלול הניצחונות כבר ממחר".

על היריבה והרוטציה שביצע נגד אלשקרט: "המשחקים נגד חדרה תמיד קשים, אנחנו צריכים לבוא ברמת מוכנות מירבית כדי להוציא שלוש נקודות. הייתה לנו תקופת משחקים עמוסה בשבועות האחרונים וגם לפנינו יש עוד עומס, אז רציתי לחלק את הכוחות ולתת הזדמנות לשחקנים שלא שיחקו הרבה בליגה, כי נצטרך את כולם עד הרגע האחרון. יש תחרות על המקום ב-11 והמטרה היא שהשחקנים יוכיחו את עצמם בכל משחק ויראו שהם ראויים למקום בסגל ובהרכב. באנו אחרי משחק מאוד קשה בטדי שהצלחנו לנצח, כדי להתקדם ולהידבק יותר לצמרת אנחנו צריכים לייצר רצף ניצחונות וזו המטרה למחר".

ברנדלי קובאס הוסיף: "הקבוצה מוכנה ומלאת ביטחון לקראת המשחק. בחדר ההלבשה לא מדברים יותר מדי על המאמן החדש. כשהוא יגיע, הוא יראה מה המצב. דיברנו על זה אולי פעם או פעמיים והתקדמנו הלאה. הניצחון על בית"ר בהחלט נותן לנו תנופה, אנחנו רוצים להשתדרג כקבוצה ואנחנו מרגישים טוב. במשחק החוץ האחרון לא היה לנו קהל, הקבוצה שלנו אוהבת את תמיכת האוהדים גם בזמנים הקשים וגם בזמנים הטובים. זה נותן לכולנו ביטחון. אישית אני מרגיש טוב, שכולם מבינים אותי יותר טוב ואני אותם".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, עידן נחמיאס, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, טל בן חיים, סטיפה פריצה.

ברנדלי קובאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא מדברים יותר מדי על המאמן החדש". ברנדלי קובאס/ברני ארדוב

הפועל חדרה

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד ומקום ששווה פלייאוף עליון בתום הסיבוב הראשון, הפועל חדרה תנסה להפתיע בבלומפילד. המאמן מנחם קורצקי יחסר את הבלם עומר דנינו והחלוץ מוחמד גדיר, שסובל מפגיעה במיניסקוס ולא ברור מתי ישוב לפעילות סדירה. הקשר מוחמד אוסמן סובל מחבלה בקרסול שגורמת לכאבים חזקים והוא בספק.

קורצקי צפוי לחזור מחר למערך של שלושה בלמים, כאשר וויסאם רבאח יחזור לעמדת הבלם ודולב אזרואל יפתח ככל הנראה בעמדת המגן השמאלי. מי שימשיכו לקבל קרדיט בחלק הקדמי הם גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן, שהצטיינו בניצחון על בני סכנין.

"אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק מאוד מאוד קשה", אמר המאמן קורצקי לקראת ההתמודדות מול הצהובים. "אנחנו באים אחרי נצחון ואני חושב שגם הביטחון חזר לשחקנים. זה משחק סופר קשה, אבל אני בטוח שהשחקנים שלנו יבואו מוכנים. מכבי? מן הסתם שחקנים שם יודעים שיש עכשיו מאמן חדש שמסתכל ובוחן אותם. אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו".

לגבי הרצף הקרוב נגד שלוש הקבוצות הגדולות הוסיף קורצקי: "אני חושב שאנחנו לא מסתכלים כל כך קדימה לגבי הרצף. כמובן שכל הליגה עוברת את זה ומבחינתנו אנחנו מגיעים לכל משחק עם אמונה ומחדירים לשחקנים אמונה שמול כל קבוצה אפשר להוציא נקודות. נצטרך לבוא דרוכים ומוכנים".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, וויסאם רבאח, עידו לוי, דולב אזרואל, מנשה זלקה, תמיר גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שובל גוזלן שחקן הפועל חדרה חוגג שער. דני מרון
יכניע גם את מכבי תל אביב? גוזלן/דני מרון

טריוויה

* מכבי תל אביב ספגה מהפועל חדרה רק שער אחד בשמונת המפגשים בליגת העל (שבעה ניצחונות ועוד 0:0) ולא הפסידה לה מאז ה-3:1 בדצמבר 1977.

* גם אם תנצח, מכבי תל אביב תשלים את הסיבוב הראשון הכי גרוע שלה מאז עונת 2011/12, אז הייתה עם 20 נקודות אחרי 13 מחזורים (21 בתום הסיבוב שכלל 15 מחזורים). אם לא תנצח, זה יהיה המאזן הכי גרוע מאז 2008/09, אז היו לה רק 14 נקודות אחרי 13 משחקים.

* מכבי תל אביב מציגה עד כה את ההגנה הגרועה בליגה (18 שערי חובה, כמו נוף הגליל) ושמרה על שער נקי רק מול הפועל ירושלים.

* מכבי תל אביב ללא ניצחון בשלושת משחקיה האחרונים בבלומפילד: הפסד 2:0 למ.ס. אשדוד ואז 1:1 בדרבי וגם מול נוף הגליל.

* מנחם קורצקי הפסיד למכבי תל אביב 10 פעמים כמאמן, הוציא תיקו אחד (1:1 עם בית"ר ירושלים בדצמבר 2014) והשיג ניצחון אחד: 0:1 בחוץ (בנתניה) עם הפועל רעננה בפברואר 2018.

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 13042

תוצאות השבת:

בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1
הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:1
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 2:0
מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully