וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק: "אף אחד לא צריך לנסות לשכנע את פוגבה להישאר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד שלח מסר לקשר שמחלים מפציעה ומסיים חוזה בקיץ: "לא הגיוני לשכנע שישנה את דעתו". וגם: מתי הוא אמור לחזור למגרשים?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 0:1/ספורט1

מאז שהגיע למנצ'סטר יונייטד בתור מאמן זמני, רלף רנגניק הספיק לנהל שני משחקים מול הקהל הביתי, שהסתיימו ב-0:1 על קריסטל פאלאס וב-1:1 מול יאנג בויז בליגת האלופות - משחק שהיה לפרוטוקול בלבד. לקראת משחק החוץ הראשון שלו בתפקיד, הערב (שבת, 19:30 בספורט1) נגד נוריץ', המאמן הגרמני התראיין ל"סקיי" והתייחס לסוגיית עתידו של פול פוגבה.

הקשר הצרפתי, שמסיים חוזה בסיום העונה, טרם סיכם על הישארות במועדון, כאשר במקביל גדולות היבשת כמו ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן והאקסית יובנטוס לוטשות עיניים וחפצות בשירותיו. פוגבה חוזר בימים אלה מפציעה שספג בפגרת הנבחרות בחודש שעבר, ורנגניק סיפר כי הוא ישוב לאימונים מלאים בעוד כשבועיים ואז הוא יצטרך שבועיים נוספים כדי לחזור לכושר משחק.

בנוגע לעתידו של אלוף העולם עם הטריקולור ב-2018 אמר המאמן הגרמני: "במועדון כזה גדול, אם שחקן לא רוצה להישאר, אפילו לטווח הארוך, אני לא חושב שזה הגיוני לנסות ולשכנע אותו לשנות את דעתו. זה מועדון כל כך גדול עם אוהדים פנטסטיים, אני לא חושב שמישהו במועדון צריך לשכנע אותו להישאר".

שחקני מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, אנתוני מרסיאל. Laurence Griffiths, GettyImages
שניהם יעזבו בקרוב? פוגבה ומרסיאל/GettyImages, Laurence Griffiths

"מצד שני, נחכה ונראה" הוסיף רנגניק, "דיברתי איתו 15 דקות בטלפון. נראה אותו חוזר לכושר, מתאמן עם הקבוצה ואז נראה איפה דברים עומדים. הוא יכול להיות שחקן חשוב, אני מודע לזה, אבל זה נכון לגבי כל השחקנים".

פוגבה אינו הצרפתי היחיד שעשוי לעזוב את אולד טראפורד בתקופה הקרובה, שכן גם אנתוני מרסיאל עלול לסיים את דרכו בקרוב בשדים האדומים. סוכנו של הצרפתי שממעט לשחק אישר בריאיון כי הוא ביקש לעזוב את המועדון כבר בחלון ההעברות הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully