וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.12: רודיגר מתקרב לריאל, מרסיאל ביקש לעזוב

באנגליה מדווחים שבלם צ'לסי ירוויח פי 4 משכרו הנוכחי מאחר שיגיע כשחקן חופשי בקיץ. ברצלונה בעקבות גנאברי, ראיולה התייחס לעתידו של הולאנד ולאן יעבור חלוץ מנצ'סטר יונייטד?

תקציר ניצחונה של נאפולי 2:3 על לסטר סיטי בליגה האירופית/ספורט1

שמועות

* באנגליה טוענים: "אנטוניו רודיגר עומד להיות הבלם עם השכר הכי גבוה בכדורגל העולמי". הבלם הגרמני של צ'לסי מסיים חוזה, ויהפוך הקיץ לשחקן חופשי. המשמעות: קבוצות ינסו לפתות אותו להצטרף אליהן ויציעו לו שכר עתק. ריאל מדריד מוזכרת כמועמדת הבכירה לצרפו, אבל גם באיירן מינכן, פריז סן ז'רמן ויובנטוס מועמדות. ב"דיילי מייל" מעריכים: הוא יבקש שכר של 400 אלף ליש"ט לשבוע, פי ארבעה משכרו הנוכחי. גם בספרד טוענים: "ריאל מדריד תנסה לעשות מהלך נוסף על רודיגר", כך על פי "אס".

* מי שסומן על ידי צ'לסי בתור מחליף אפשרי לרודיגר הוא בלם לסטר, ווסלי פופאנה שבימים אלה מתאושש מפציעה קשה.

* אנתוני מרסיאל לא רוצה להמשיך במנצ'סטר יונייטד וינסה לעזוב בחלון הקרוב, כך אישר סוכנו בריאיון. מרסיאל, כידוע, ממעט לשחק וספק אם המאמן החדש רלף רנגניק יעמוד בדרכו. הבעיה של יונייטד תהיה למצוא קבוצה שתשלם עבור רכישתו, שש שנים וחצי אחרי שהגיע ליונייטד בעסקה שהוערכה בכ-85 מיליון ליש"ט כולל מענקים ובונסים שונים.

* על פי ה"בילד" הגרמני קארים אדיימי, הכוכב העולה של זלצבורג שמחוזר על ידי ברצלונה וריאל מדריד, החליט לחתום בדורטמונד שצריכה לסגור את פרטי ההעברה מול האוסטרים. אדיימי סומן כמחליף של הולאנד, שיעזוב כמעט בוודאות בקיץ.

* על פי אל נאסיונל, ברצלונה חושבת כבר על קיץ 2022, במהלכו היא תנסה להחתים את שחקן באיירן מינכן סרג' גנאברי.

* סוכן העל מינו ראיולה התייחס לעתידו של ארלינג הולאנד, שקושר לאחרונה לריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד: "יש לנו רעיונות ברורים לגבי היעד הבא שלו וכמובן שאנחנו רוצים לבחון את ההצעות שנקבל קודם. אנחנו יכולים להשפיע על שוק ההעברות עם שחקנים כמו ארלינג, שוק ההעברות לא משפיע עלינו, ואנחנו יודעים זאת".

* לפי פבריציו רומאנו, פיורנטינה צפויה להשלים בימים הקרובים את העברתו של ג'ונתן איקונה מליל תמורת 15 מיליון יורו. החלוץ אמור לחתום לחמש שנים עם הוויולה.

* אייאקס סימנה את שוער המשנה של מנצ'סטר יונייטד דין הנדרסון כשחקן שהיו מעוניינים לשאול עד סוף העונה.

* לפי התקשורת האיטלקית, מילאן מעוניינת להחתים את שארל דה קטלאר מקלאב ברוז'. סעיף השחרור של הכישרון בן ה-20 עומד על 20 מיליון יורו.

העברות

* בעיתון הצרפתי "לאקיפ" פורסם כי פריז סן ז'רמן מתכננת לשחרר מספר שחקנים מהסגל בינואר הקרוב. ברשימת השחקנים שיקבלו אישור לעזוב נמצאים מאורו איקרדי, ראפיניה, השוער סרחיו ריקו וגם לאווין קורזוואה.

* שחקנה של ברצלונה אלכס קוז'אדו הושאל עד תום העונה לגרנאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully