וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "אמרתי לקפטן שמעכשיו הסרט עובר אליי"

הישראלי זכה לכבוד וענד את סרט הקפטן בניצחון סלטיק 2:3 על ריאל בטיס, בסיום הוא התבדח וסיפר: "זה ציון דרך אחרי כמעט תשע שנים במועדון שאני אוהב"

תקציר ניצחונה של סלטיק 2:3 על בטיס בליגה האירופית/ספורט1

ניר ביטון נחת בגלזגו וחתם בסלטיק באוגוסט 2013, כך שהוא בהחלט ביסס את מעמדו כאחד השחקנים הוותיקים והמשפיעים בקבוצה. אתמול (חמישי) הוא גם זכה לענוד את סרט הקפטן בניצחון 2:3 על בטיס במסגרת הליגה האירופית, במהלכו ליאל עבדה בישל וסחט פנדל ובסיומו נפרדה הקבוצה מהמפעל. הסקוטים ינסו להמשיך את המסע האירופי בחודש פברואר בקונפרנס ליג - שם היא אולי הם יפגשו את מכבי תל אביב, אחת מיריבותיה האפשריות.

ביטון ונשאל לאחר המשחק כיצד הרגיש להוביל את סלטיק כקפטן הקבוצה, והתבדח: "אמרתי לקאלום מקגרגור שהייתי קפטן במשחק אחד וניצחנו בו, אז שפשוט יעביר לי את הסרט. סתם, אני צוחק, זה היה כבוד גדול עבורי להיות הקפטן של מועדון כזה. זה עוד ציון דרך עבורי, אני כאן כמעט תשע שנים ומאוד אוהב את הקבוצה ואת כל מה שמסביבה".

ניר ביטון שחקן סלטיק עם סרט הקפטן מול בורחה איגלסיאס שחקן בטיס. רויטרס
ציון דרך נוסף בקריירה. ביטון עם סרט הקפטן/רויטרס

באוקטובר חגג הקשר, שכבר הפך לבלם עם השנים, את יום הולדתו ה-30, ועל כן נשאל כיצד הוא מתמודד עם העומס הרב: "האימונים שלנו מאוד אינטנסיביים עם המאמן החדש ואפשר לראות שגם השחקנים שלא משחקים הרבה העונה מתאמנים מאוד חזק. ככה זה בסלטיק, זה מועדון עם ציפיות מאוד גבוהות מהיום שהגעתי ובשביל לזכות בתארים כולם צריכים להילחם על המקום שלהם. אני מנסה להשתפר כל יום, גם בגיל 30 אני מנסה ללמוד מכל מאמן".

לסיום אמר ביטון על לוח המשחקים הצפוף: "לדעתי, כל שחקן בעולם יענה שהוא מעדיף לשחק שלוש פעמים בשבוע מאשר להתאמן שישה ימים ולשחק פעם אחת. נכון שיש חודש עמוס מאוד, אבל אנחנו ערוכים להתמודד עם העומס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully