וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע רוצה להמשיך להוביל: גורדנה אמור לפתוח, התלבטות לגבי אנסה

המוליכה תארח את הפועל נוף הגליל (ראשון, 20:15 בספורט2), הקשר צפוי להחליף את באריירו המוצהב. החלוץ עשוי להיות מועדף על פני שכטר, אספרייה ימשיך על הקו

מחזור 13הסתיים12/12/2021
הפועל באר שבע
  • ויטור (26)
  • ספורי (45)
0
    הפועל נוף הגליל
    תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

    מוליכת הטבלה, הפועל באר שבע, תקווה לשמור על הפסגה גם בסיום הסיבוב הראשון, כאשר תארח מחר (ראשון, 20:15 בספורט2) את העולה החדשה, הפועל נוף הגליל.

    יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
    צפוי לפתוח, למרות הלבטים. אנסה/דני מרון

    הפועל באר שבע

    המוליכה סיימה את ההכנות שלה לפני הצהריים למשחק מחר מול הפועל נוף הגליל. במועדון מצפים להמשיך במומנטום המצוין מול האורחת, להנחיל לה הפסד בטרנר ולהמשיך להוביל את הטבלה למרות היכולת המצויינת של מכבי חיפה לאחרונה.

    רוני לוי יעשה לפחות שינוי אחד בהרכב בגלל הכרטיסים הצהובים של מריאנו באריירו. רועי גורדנה אמור לפתוח בתפקיד של באריירו בקישור האחורי למרות שלוי ניסה הבוקר באימון גם את דוידה פטרוצ'י וגם את חאתם עבד אלחמיד. האחרון שב להתאמן ויהיה בסגל אחרי שלא התלבש במשחקים האחרונים בגלל רגישות בברך.

    בחלק הקדמי מתלבט לוי בין יוג'ין אנסה לאיתי שכטר, אבל נראה כי לבסוף יילך עם אנסה משחק נוסף לצידו של ניקיטה רוקאביציה. מערך שלושת הבלמים שמצליח עד כה, אמור להימשך כאשר על הקו הימני ימשיך לפתוח דנילו אספרייה אפילו שאור דדיה כבר כשיר ויכול להתלבש למשחק.

    מי שיעדר הוא דוד קלטינס שנפגע באימון שלשום ממרפק לא מכוון של שגיב יחזקאל וכתוצאה מכך נאלץ להיתפר בכמה תפרים.

    sheen-shitof

    עם הנחה בלעדית

    השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

    בשיתוף HairMax
    פדרו סאס שחקן הפועל נוף הגליל. אריאל שלום
    בספק. סאס/אריאל שלום

    הפועל נוף הגליל, תשחק הערב נגד המוליכה הפועל באר שבע, באצטדיון טרנר ותנסה לסגור את הסיבוב הראשון, עם צבירת נקודות נוספות, כדי להתרחק מעט מהקו האדום. העולה החדשה פתחה טוב את העונה, אך נעצרה קצת בחלק השני של הסיבוב ולא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים. המאמן ירון הוכנבוים יאלץ להסתדר שוב עם סגל שאינו מלא, כאשר בנוסף להיעדרותו של המגן השמאלי אלי בלילתי, גם והיב חביבאללה ופדרו סאס, אינם כשירים לחלוטין ולא ברור אם יוכלו לשחק הערב.

    מי שיחזור בוודאות להרכב הוא החלוץ קווין פרייטר, שיפתח במקום לוואגו קיזיטו, כאשר ויקי כחלון שמשחק בדרך כלל באגף ימין, ימשיך שוב כמגן שמאלי.

    "אנחנו מתכוננים למשחק הערב, כמו לכל משחק אחר", אמר המאמן ירון הוכנבוים, לקראת המפגש עם המדורגת ראשונה בטבלה. "נעשה את ההתאמות שצריך ונתכונן כראוי. אנחנו יודעים מה באר שבע שווים, כבר נאמר מספיק על האיכויות שלהם. אני מעדיף שנתעסק יותר בעצמנו, כדי לראות את לעשות את הדברים בצורה יותר טובה ויותר יעילה, ממה שעשינו במשחק הקודם, נגד מכבי חיפה".

    טריוויה

    * הפועל באר שבע יכולה לסגור לראשונה בתולדותיה סיבוב ראשון ללא הפסד בליגת העל ולרשום בפעם השנייה העונה רצף של ארבעה ניצחונות.

    * הפעם הקודמת שבאר שבע סיימה כאלופת הסיבוב הייתה ב-2017/18, עונת האליפות האחרונה. אז היו לה 30 נקודות אחרי 13 מחזורים, והפעם תוכל להגיע ל-31. השיא שלה הוא 34 נקודות בעונת 2016/17.

    * הביקור היחיד של הפועל נוף הגליל (אז כנצרת עילית) בבאר שבע במסגרת ליגת העל הסתיים ב-2:2 בדצמבר 2004, כאשר שחר סימנטוב השלים צמד והשווה בתוספת הזמן, אבל בשני המפגשים האחרונים בליגה הלאומית היא דווקא ניצחה בווסרמיל (0:2 במאי 2007 ו-1:2 בנובמבר 2007).

    * ניקיטה רוקאביציה מצא את הרשת בארבעת המחזורים האחרונים ורוצה להפוך את נוף הגליל לקבוצה ה-20 נגדה הוא כובש בכל שנותיו ליגת העל.

    * מאז ה-1:3 על מכבי נתניה במשחק החוץ הראשון שלה, היו לנוף הגליל שלושה הפסדים רצופים כאורחת ואז שתי תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 10570

    משחקי המחזור ה-13:

    שבת, 15:00: בני סכנין - מכבי פתח תקוה
    שבת, 17:30: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)
    שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
    שבת, 19:50: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט4)

    ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל (ספורט2)

    שני, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל חדרה (ספורט1)
    שני, 20:45: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully