וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הרוויחה 4.6 מיליון יורו, חשש לקרע בשריר לטואטחה

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 10:59

הירוקים סגרו קמפיין אירופי עם 2:1 מכובד מול פיינורד וגם צברו שבע נקודות דירוג. המגן צפוי להיעדר כחודש בעקבות הפציעה, מחמאות לרועי משפתי ודין דוד

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 2:1 לפיינורד בקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי חיפה סיימה אמש (חמישי) את דרכה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, עם הפסד 2:1 מכובד לפיינורד ההולנדית. במועדון הביעו שביעות רצון ממשחקי הקבוצה בשלב הבתים, כאשר בסופו של דבר הרוויחו הירוקים מענק כספי נאה של 4.6 מיליון יורו. מענק שמורכב ממענקים עבור נקודות שהקבוצה השיגה בניצחון על סלביה פראג והתיקו הביתי מול פיינורד, בתוספת למענקי השתתפות שונים עבור משחקי המוקדמות וכן מענק כספיים נוספים שאופ"א מחלקת לקבוצות במפעל. הירוקים גם צברו שבע נקודות דירוג, שיועילו להם בהגרלות המוקדמות של העונה הבאה.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. ANP Sport, GettyImages
לקח קשה את הפציעה שלו. טואטחה/GettyImages, ANP Sport

בצוות המקצועי החמיאו אתמול מאוד לשוער המשנה רועי משפתי, שפתח בהרכב וגילה יכולת טובה מאוד. גם עלי מוחמד שנכנס כמחליף וגם דין דוד שכבש את השער המצמק, קיבלו מחמאות ומילים טובות על הופעתם מול ההולנדים.

מי שהדאיג מאוד את ראשי האלופה הוא המגן השמאלי טאלב טואטחה, שנפגע בשריר הארבע ראשי ואף הוחלף בדקה ה-44 כשהוא ממרר בבכי ונראה כאוב מאוד. על פי ההערכות הראשוניות, נראה שטואטחה סובל מקרע בשריר והוא צפוי להיעדר לפחות חודש. פציעתו של טואטחה מתווספת גם לפציעתו של המגן הפותח סאן מנחם, כך שלמאמן ברק בכר יש כאב ראש בנוגע לאיוש ההרכב במשחק הליגה הקרוב, נגד בית"ר ירושלים ביום שני בסמי עופר.

עוד בוואלה!

ברק בכר: "חשבנו קדימה, נגד בית"ר יהיו שחקנים לא עמוסים"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה רמי גרשון, מול שחקן פיינורד סיריל דסרס. ANP Sport, GettyImages
יתנחמו במענקים. שחקני מכבי חיפה אמש/GettyImages, ANP Sport

המאמן ברק בכר עשה אתמול רוטציה גדולה ונתן מנוחה לשחקנים רבים, כאשר ביום שני יחזרו הירוקים להרכבם החזק עם בוגדן פלאניץ', עומר אצילי, צ'אירון שרי ועלי מוחמד, כאשר גם ג'וש כהן מתוכנן לקבל בחזרה את אפודת השוער הראשון. בהיעדרם של סאן מנחם וטואטחה, צפוי שון גולדברג לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר דולב חזיזה מוצהב ולא יכלל בסגל מול הירושלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully