וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "חשבנו קדימה, נגד בית"ר יהיו שחקנים לא עמוסים"

מכבי חיפה הציבה הרכב משני בהפסד לפיינורד, בכר: "אנחנו נכנסים לקצב ויודעים לתמרן. היינו שווים יותר נקודות בקונפרנס"

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 2:1 לפיינורד בקונפרנס ליג/ספורט1

ביום שני מכבי חיפה תארח את בית"ר ירושלים ותמשיך את המאבק הדו ראשי שלה עם הפועל באר שבע בצמרת ליגת העל. כל הכרטיסים לאוהדים הירוקים כבר נמכרו ובאצטדיון למרגלות הכרמל תיערך עוד חגיגה. הקבוצה מהבירה במצב רעוע, אבל עדיין נושאת שם מחייב - כך שמכבי חיפה בוודאי לא חושבת על ההתמודדות הזו בקלות דעת.

זה בוודאי לפחות חלק ממה שעבר לירוקים בראש הערב. במהלך השבוע בחיפה הדגישו שהמשחק נגד פיינורד חשוב, הן כספית והן מבחינת נקודות דירוג, אבל בסופו של דבר ברק בכר העלה הערב (חמישי) הרכב משני למדי למשחק ברוטרדם. האלופה הישראלית הפסידה 2:1, סיימה את שלב הבתים של הקונפרנס ליג וכעת מרוכזת כל כולה במשימות המקומיות.

בכר אמר בסיום: "זה היה המשחק החמישי שלנו בשבועיים ועכשיו יש עוד ארבעה. אנחנו נכנסים לקצב ויודעים לתמרן. גם היום עשינו שינויים כי חשבנו קדימה. ביום שני, נגד בית"ר, יהיו על המגרש שחקנים שלא עמוסים".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. ANP Sport, GettyImages
מאמן מכבי חיפה ברק בכר/GettyImages, ANP Sport

מאמן מכבי חיפה גם סיכם את שלב הבתים: "נפלנו לבית מאוד קשה עם יריבות מאוד חזקות. למעט המשחק נגד אוניון ברלין בחוץ, שבו התבטלנו לגמרי, אני חושב שבכל המשחקים הצגנו יכול טובה והיינו שווים יותר נקודות. המשחק הערב היה פחות מדד... אין לי תלונות, זה חבר'ה שלא שיחקו הרבה דקות עד עכשיו והם נתנו את המקסימום שלהם. אנחנו מאוכזבים מהתוצאות ומעודדים מהיכולת. זה ייתן הרבה למועדון בהמשך, מבחינת דירוג, כסף וניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully