וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי רתח בחדר ההלבשה, דסט חוטף, לנגלה התנצל בפני האוהדים

הרוחות בברצלונה עדיין סוערות אחרי ההדחה מליגת האלופות: נאום הזעם של המאמן, השעיר לעזאזל והתמונה שהכעיסה את האוהדים

הסיכום השבועי של ספורט1/ספורט1

הסערה בברצלונה ביום שאחרי ההדחה מליגת האלופות, נמשכת עם סימון כמה שעירים לעזאזל. קלמון לנגלה חטף אש מהאוהדים בעקבות התמונות המחויכות שלו עם רוברט לבנדובסקי בסיום המשחק במינכן והספיק להתנצל על כך באינסטגרם, ואילו סרג'יניו דסט ספג ביקורות קשות ממאמנו צ'אבי עוד בחדר ההלבשה, כך על פי דיווחים בתקשורת הקטלאנית.

צ'אבי מאמן ברצלונה. Alexander Hassenstein, GettyImages
הרים את הקול לראשונה. צ'אבי/GettyImages, Alexander Hassenstein

היום (חמישי) גם נטען כי צ'אבי לא הסתפק בנזיפות במגן נבחרת ארה"ב שפתח אמש כקיצוני ימני, אלא כעס עד כדי כך שהוא אמר לנשיא ז'ואן לאפורטה למכור אותו בינואר אם תהיה הצעה טובה. ברצלונה מוכנה לשקול הצעות החל מ-30 מיליון יורו וככל הנראה תסכים למכור גם את פרנקי דה יונג.

על פי "ספורט" הקטלאני, צ'אבי הרים את קולו בחדר ההלבשה במחצית וצעק על שחקניו: "חלק מכם לא מבין מה המשמעות של לשחק עבור ברצלונה". הנאום העצבני לא ממש עזר וברצלונה נראתה רע גם במחצית השנייה.

עוד בוואלה!

"על טר סטגן אי אפשר לסמוך, דה יונג לא רלוונטי": ברצלונה תחת אש

לכתבה המלאה

לנגלה, כאמור, הספיק להתנצל על התמונות וכתב לאוהדים: "אני רוצה קודם כל להביע צער על התוצאה אתמול. למועדון הזה מגיע הכי הרבה ואנחנו לא הצלחנו לעמוד בציפיות. בנוסף, אני רוצה להסביר את התמונה שלי עם לבנדובסקי. זו תמונה רגעית שלא מבטאת את התחושה שלי לגבי התוצאה. הערכים שלי לא ניתנים לערעור וכולם יודעים עד כמה אני מחויב ואוהב את המקצוע שלי, את ברצלונה ואת האוהדים. לעולם לא אגיב כך למשהו שכואב לנו כל כך הרבה. היום כולנו עצובים מאוד, אבל עכשיו יש לנו משימה: להחזיר את ברצלונה למקום בו היא ראויה להיות".

פרט לצרות הללו, ברצלונה איבדה את ג'ורדי אלבה שיחזור לשחק רק בחודש הבא והותיר אותה בינתיים ללא מגן שמאלי ראוי. בקבוצה בחרו לסכן אותו במשחק מול באיירן והתוצאה הייתה החרפת הפציעה בשריר הירך האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully