וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד רביעי ברציפות: מכבי תל אביב נוצחה 85:74 בביתה על ידי קאזאן

הרוסים ברחו ברבע האחרון הודות להופעה נהדרת של לורנזו בראון (26) ומריו הזוניה (14). 18 לווילבקין, שנעלם במאני טיים. שריקות בוז בהיכל

מכבי תל אביב קיוותה לעצור הערב (חמישי) רצף של שלושה הפסדים ביורוליג, אך הפסידה 85:74 בביתה לקאזאן. הצהובים פתחו לא טוב ונקלעו לפיגור כבר בפתיחה, אך התעוררות של המארחת בחסות סקוטי ווילבקין העניקה לה את היתרון לקראת סיום הרבע הראשון. לורנזו בראון היה נהדר בשורות הקבוצה של ולימיר פראסוביץ' ודאג להשאיר אותה צמודה אל מול ההתלהבות של מכבי תל אביב ברבע השני. ברבע הרביעי הרימה קאזאן הילוך וברחה בעוד הקבוצה של יאניס ספרופלוס איבדה את הראש בדרך להפסד רביעי ברציפות ואיבוד המאזן החיובי.

סקוטי ווילבקין היה נהדר במשך שניים וחצי רבעים, ודייק בארבעת ניסיונותיו הראשונים מעבר לקשת, אך החטיא את שש הזריקות לאחר מכן והיה חלק מהסיבות למשחק ההתקפה התקוע של מכבי תל אביב ברבע האחרון. מנגד, מריו הזוניה שהיה פושר עד הרבע המכריע, הגיע חד מאוד לרגעי ההכרעה ויחד עם בראון הנהדר ואייזאה קנאן דאג לסחוף את הרוסים לניצחון חוץ, כשהם מחזיקים את הצהובים על 8 נקודות בלבד ברבע הרביעי. אוהדי מכבי תל אביב הכעוסים שרקו בוז כשחלק מהם אף קרא לספרופולוס להתפטר.

שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס מול שחקן קאזאן ג'ון בראון. דני מרון
הפסד רביעי ברציפות לצהובים. וויליאמס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה היטב ובחסות ג'ון בראון עלתה ל-2:9 מהיר, כשהצהובים עומדים ומסתכלים. ספרופולוס הזעיק פסק זמן, ממנו יצאה מכבי תל אביב מעט מרוכזת יותר ועצרה מעט את השטף של קאזאן. ריצת 2:12 העבירה את היתרון לחבורה של ספרופולוס. הרוסים לא נבהלו ולא נתנו למכבי תל אביב לברוח. שלשה של או. ג'יי. מאיו על הבאזר יחד עם עבירה הורידה את קאזאן ביתרון 24:26 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

ג'ון דיברתולומאו הכניס אנרגיות במשחק של המארחת בפתיחת הרבע השני. הגארד סחט עבירה בלתי ספורטיבית, קלע שלשה והוביל את מכבי תל אביב ליתרון 30:33. קאזאן לא ויתרה, כאשר לורנזו בראון עם מספר מהלכים יפים דאג לשמור את האורחת צמודה. 43:43 בירידה להפסקת המחצית.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
הכניס אנרגיות, אך מכבי תל אביב נעלמה ברבע הרביעי. דיברתולומאו/דני מרון

רבע 3:

מכבי תל אביב קלעה ארבע נקודות רצופות בפתיחת הרבע השלישי, אך הרוסים ענו בריצת 0:7 והמארחת שוב ירדה לפסק זמן. ווילבקין המשיך לצלוף, וכשהגארד התקרר מעט, קלויארו היה שם עם ריבאונדים בהתקפה וחיפה על משחק התקפה לא טוב של המארחת. סל יפה של ווילבקין ממש בסמוך לבאזר הוריד את מכבי תל אביב ביתרון 63:66 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

הרוסים פתחו חזק את הרבע האחרון, עם תשע נקודות רצופות כאשר שבע מתוכן של מריו הזוניה - כולל האלי הופ מהדהד. ווילבקין שלהט מקודם וקלע את ארבע זריקותיו הראשונות לשלוש, החטיא את כל ששת ניסיונותיו הבאים, ומכבי תל אביב נתקעה. האורחת ניצלה זאת, כאשר לורנזו בראון, אייזאה קנאן והזוניה מוליכים אותה ל-72:80. הצהובים איבדו, החטיאו וראו הרוסים עולים ליתרון דו ספרתי ומנחילים לחבורה של ספרופולוס הפסד רביעי ברציפות ביורוליג. 74:85 למכבי תל אביב בסיום.

שחקן קאזאן לורנזו בראון מול שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. דני מרון
האיש של קאזאן. לורנזו בראון/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 18 נקודות (5 מ-15 מהשדה), 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 2 חטיפות ו-3 איבודים, ג'יילן ריינולדס 12, ג'יימס נאנלי 12, אנטה ז'יז'יץ' 11, ג'ון דיברתולומאו 8, קינן אוואנס 5, דרק וויליאמס 4 ו-5 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 3, עוז בלייזר 1 ו-5 ריבאונדים. קמרון טיילור (1:11 דקות) ויפתח זיו (1:09) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לקאזאן: לורנזו בראון 26 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אייזאה קנאן 18, מריו הזוניה 14, או ג'יי מאיו 11, טוניה ז'קירי 6 ו-9 ריבאונדים, ג'ון בראון 6, ג'ארל בראנטלי 4 ו-4 חטיפות. מרקו ספיסו (04:56 דקות) ודימיטרי אוזינסקי (09:48) שותפו, אך לא קלעו.

בשבוע הבא תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ מול פנרבחצ'ה במסגרת המחזור ה-15 ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully