וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוטיץ' הפגיז 31 נקודות בקלאסיקו, 9 נקודות לבלאט בהפסד אלבה

הפורוורד הוביל את ברצלונה ל-80:93 על ריאל מדריד והקטלאנים התבססו לבדם בפסגת היורוליג. הרכז הישראלי הצטיין וזוסמן קלע נקודה בלבד ב-82:67 ביוון לפנאתינייקוס. צסק"א מוסקבה טיילה בליטא

תקציר: ברצלונה - באסקוניה 91:78/ספורט1

המחזור ה-14 ביורוליג הסתיים הערב (שישי) כאשר במוקד היה הקלאסיקו הגדול, שבסיומו ברצלונה נותרה לבדה בפסגה בזכות הצגת ענק של ניקולה מירוטיץ' שקלע 31 נקודות. עוד קודם לכן, אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט נכנעה ביוון לפנאתינייקוס חרף יכולת טובה של הרכז ובליטא צסק"א מוסקבה הביסה את נועלת הטבלה ז'לגיריס והתבססה בין ארבע הראשונות.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. ברצלונה, אתר רשמי
31 נקודות בקלאסיקו. מירוטיץ'/אתר רשמי, ברצלונה

ברצלונה - ריאל מדריד 80:93

הקרב על המקום הראשון בטבלת היורוליג הוא תמיד מסקרן, וכאשר מדובר בקלאסיקו בין שתי יריבות מרות, מקבלים פוטנציאל למשחק גדול. צמוד זה לא היה כל כך באופן יחסי, אבל מי שאחראי לכך הוא כוכב הקטלאנים ניקולה מירוטיץ' - שהציג משחק יוצא דופן בו קלע 31 נקודות (4 מ-4 מהשדה, 3 מ-6 לשלוש, 14 מ-15 מהקו), קטף 10 ריבאונדים, מסר אסיסט אחד וספק אם מישהו יזכור שאיבד חמישה כדורים. הוא לא רק הוביל את ברצלונה למאזן 2:12 והותיר אותה לבדה בפסגה, אלא גם הנחיל לריאל מדריד את הפסדה השלישי העונה ואחרי שכל קבוצה ניצחה 14 מפגשים במילניום הנוכחי, כעת גם במאזן זה היתרון הוא של ברצלונה. מי שבלט לצד מירוטיץ' היה ברנדון דייויס עם 16 נקודות. לבלאנקוס אמנם היו חמישה קלעים בספרות כפולות והם קלעו 9 שלשות מ-19 ניסיונות, אבל שבעה איבודי כדור ובעיקר ניקולה מירוטיץ' אחד היו גדולים עליה. פאביין קוזר ותומא הרטל קלעו 11 כל אחד, וולטר טבארס, סרחיו יוי ונייג'ל וויליאמס-גוס קלעו 10.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מחכה לנאנלי, אוואנס: "צריכים לשחק כדורסל מנצח"

לכתבה המלאה
דניאל האקט שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
קלע רק 6 נקודות, אבל צסק"א המשיכה לרוץ. האקט/GettyImages, Epsilon

ז'לגיריס קובנה - צסק"א מוסקבה 73:51

אחרי פתיחה עונה מגומגמת, נדמה שקבוצת הפאר מבירת רוסיה נכנסה לקצב שמאפיין אותה. הערב היא הביסה את הליטאים ורשמה ניצחון רביעי ברציפות, בזכותו היא מבססת את מעמדה ברביעייה הראשונה בטבלה. אמנם הליטאים ניצחו בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלהם, אך מדובר בשלושת הניצחונות היחידים שלהם העונה כי להפסקה הם עוד ירדו בפיגור של שתי נקודות בלבד (30:28), אבל ברבע השלישי קלעו רק 11 נקודות וספגו 27 מהרוסים, שטיילו לניצחון. ניקולה מילוטינוב סיים כקלע המוביל עם 19 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, גם אלכסיי שבד תרם 17 נקודות וזה היה גדול על המארחת שהשחקן היחיד שלה שקלע בספרות כפולות היה ג'וש ניבו שקלע 11.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין עם תמיר בלאט. אודי ציטיאט
שלוש שלשות ושבעה אסיסטים לא הספיקו. בלאט וזוסמן/אודי ציטיאט

פנאתינייקוס - אלבה ברלין 67:82

תמיר בלאט רשם אולי את משחקו הטוב ביותר מאז המעבר לגרמניה, אבל זה לא הספיק לקבוצתו כדי לצאת מהאואקה באתונה עם ניצחון. הישראלי קלע 9 נקודות (3 מ-6 מחוץ לקשת) וגם מסר 7 אסיסטים ב-19 דקות על הפרקט, אבל הירוקים עצרו את אלבה על 9 נקודות בלבד ברבע השלישי, גם ברבע האחרון עצרו את הגרמנים על 15 נקודות בלבד לעומת 25 שקלעו והשיגו את ניצחונם הרביעי העונה והשני ברציפות בביתם, כך שכעת ז'לגיריס לבדה במקום האחרון. יובל זוסמן, לעומת בלאט, קלע נקודה אחת בלבד ב-13 דקות על הפרקט, מסר אסיסט חטף כדור. אלבה ספגה את הפסדה התשיעי ב-14 מחזורים.

מייק ג'יימס שחקן מונאקו. דני מרון
התעמת עם צוות האימון ולא חזר לפרקט. ג'יימס/דני מרון

מונאקו - מילאנו 71:65

מייק ג'יימס לא מאמין שזה שוב קורה לו. הכוכב האמריקאי של מונאקו אירח את אחת מקבוצותיו לשעבר, אותה עזב בטריקת דלת, אבל דווקא מולה שיחק 2 דקות ו-42 שניות בלבד. הסיבה? הוא ביצע טעות שעלתה לקבוצתו בכדור, ירד לספסל ואז החל בדין ודברים עם צוות האימון, לא בפעם הראשונה או השנייה ואלו בתגובה לא החזירו אותו לפרקט עד הסיום. פריס לי קלע 19 נקודות בהיעדרו וגם מסר 6 אסיסטים, אבל סרחיו רודריגס עם 13 נקודות, קייל היינס עם 11 ומלקולם דילייני עם 10 הוליכו את האורחת לניצחון דחוק שעצר את רצף ההפסדים ואטורה מסינה מסמן V נוסף מול מייק ג'יימס ובעיקר שומר על קבוצתו בתמונת ההצלבה.

סרחיו יוי שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
מוכן לקלאסיקו. יוי/GettyImages, Sonia Canada

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully